IVFare i Stockholm?
Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!
Vore kul att följa varandra!
Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!
Vore kul att följa varandra!
RD10 idag och har bruna flytningar.. är nog mensen som är på väg. Känns kört för denna gång :(
Nej håll ut! Bruna flytningar tyder på en "gammal" blödning. Håll ut lite till! Hur har du tänkt, väntar till td innan du testar?
RUL idag och allt såg bra ut. Drar en lättnads suck. Men är alla barnmorskor på ultragyn så konstiga? Vi frågade om allt var bra och hon gjorde inget för att lugna oss utan upprepade bara mantrat "enligt de parametrar jag har tittat på så bla bla bla...". Vi fattar väl också att hon inte kan se in i framtiden!
RUL idag och allt såg bra ut. Drar en lättnads suck. Men är alla barnmorskor på ultragyn så konstiga? Vi frågade om allt var bra och hon gjorde inget för att lugna oss utan upprepade bara mantrat "enligt de parametrar jag har tittat på så bla bla bla...". Vi fattar väl också att hon inte kan se in i framtiden!
Jag skulle sagt åt dig att ge upp om du frågat mig för ca ett och ett halvt år sedan. Då följde alla mina ivf exakt samma mönster och första bruna bloddroppe var lika med misslyckande. Men denna graviditet har jag blött massor och ganska långt innan TD. Allt kan hända så länge den där störtfloden inte kommer.