• TwinkyIVF

IVFare i Stockholm?

Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!

Vore kul att följa varandra!

• Svar på tråden IVFare i Stockholm?
  • Hoppsan2016
    TwinkyIVF skrev 2016-03-01 20:27:30 följande:
    Känns faktiskt skit jobbigt! Var helt inställd på att hinna föda på sophia :(
    Samma här, fick ju redan ställa in Södra BB, så nu är det verkligen bajs
  • TwinkyIVF
    Hoppsan2016 skrev 2016-03-01 20:31:37 följande:

Samma här, fick ju redan ställa in Södra BB, så nu är det verkligen bajs

Ja det känns riktigt dåligt!

Vi har pratat hemma och funderat och ja försökt komma fram till något. Men vi funderar på KS för att dom har jätte bra NEO, Astrid Lindgrens barnsjukhus å barnläkare mm om något händer. Det känns ju tryggt. Vet dock inte alls hur en förlossning är där.
  • Sälma Riit
    TwinkyIVF skrev 2016-03-01 21:00:42 följande:
    Ja det känns riktigt dåligt!

Vi har pratat hemma och funderat och ja försökt komma fram till något. Men vi funderar på KS för att dom har jätte bra NEO, Astrid Lindgrens barnsjukhus å barnläkare mm om något händer. Det känns ju tryggt. Vet dock inte alls hur en förlossning är där.
    Enligt min svägerska är det skit, men det beror väl som så ofta på vem du frågar. Jag har fött på BB Sthlm och är jättenöjd. Fick snittas på Danderyd men det var bara att rulla ner mig några trappor så inga problem med det.
  • Sälma Riit
    Hoppsan2016 skrev 2016-03-01 20:30:52 följande:
    ERV? Hur länge ska ni va borta?
    Japp! Bara tre nätter så en långweekend. Har inte barnvakt till länge :)
  • Hey.orange
    Susodus skrev 2016-03-02 16:47:06 följande:

Ett tickande hjärta!

Har du varit på vul?? Va fint! <3
  • Iskristall
    Susodus skrev 2016-03-02 16:47:06 följande:

Ett tickande hjärta!

Ja så härligt att höra susodus! <3
  • TwinkyIVF
    Sälma Riit skrev 2016-03-02 15:32:35 följande:

Enligt min svägerska är det skit, men det beror väl som så ofta på vem du frågar. Jag har fött på BB Sthlm och är jättenöjd. Fick snittas på Danderyd men det var bara att rulla ner mig några trappor så inga problem med det.

Ja men precis! Frågade min svägerska idag kom på att hon fött båda sina på KS och hon var jättenöjd. Ja du denna djungel!
  • Susodus
    Hey.orange skrev 2016-03-02 16:54:38 följande:
    Har du varit på vul?? Va fint! <3
    Ja precis och det var "bara" en, och det är nog lika bra det ????
  • Susodus
    TwinkyIVF skrev 2016-03-02 17:22:47 följande:
    Ja men precis! Frågade min svägerska idag kom på att hon fött båda sina på KS och hon var jättenöjd. Ja du denna djungel!
    Jag tror att så länge man har en positiv upplevelse av förlossningen så kommer man tycka det sjukhuset är bra, det är egentligen när det går dåligt som man får annan uppfattning, så det är nog svårt att säga vilket som är bäst. Jag tyckte inte det var jättestor skillnad på vanliga Sös och BB Stockholm.
Svar på tråden IVFare i Stockholm?