IVFare i Stockholm?
Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!
Vore kul att följa varandra!
Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!
Vore kul att följa varandra!
Jag tror att så länge man har en positiv upplevelse av förlossningen så kommer man tycka det sjukhuset är bra, det är egentligen när det går dåligt som man får annan uppfattning, så det är nog svårt att säga vilket som är bäst. Jag tyckte inte det var jättestor skillnad på vanliga Sös och BB Stockholm.
Grattis!!!
Ett tickande hjärta!
Man ska väl vara glad att man ens får föda i Stockholm. Med yngsta tog de bara 1,5 timme innan hon kom så jag skulle nog inte ens hinna om jag skulle bli skickad till andra städer
Ja men precis! Frågade min svägerska idag kom på att hon fött båda sina på KS och hon var jättenöjd. Ja du denna djungel!
Blev väckt mitt i natten och tankarna börjar snurra, hur resonerar ni kring NIPT? Är det tillräckligt tillförlitligt? När man läser verkar det lite tudelat men det verkar som att jag med min historik kan få det gratis.
Vi gjorde NIPT. Valde att göra pga åldern. Nöjda med resultat. Men vi gjorde Kub med, mest för att se bebisen igen :)
Blev väckt mitt i natten och tankarna börjar snurra, hur resonerar ni kring NIPT? Är det tillräckligt tillförlitligt? När man läser verkar det lite tudelat men det verkar som att jag med min historik kan få det gratis.
Vi gjorde NIPT. Valde att göra pga åldern. Nöjda med resultat. Men vi gjorde Kub med, mest för att se bebisen igen :)
Trista besked färomdagen.
Man plockade hela 19 ägg från mig...
8 befruktades..
1 återfördes dag 3...
Inga av resterande gick att frysa in.
Känns hemskt tufft faktiskt... hade väldigt jobbigt äggplock då medicinerna inte funkade. Tanken att behöva göra det snart igen kanske...känns tung.
Har även haft några dar med ljusorangea flytningar...och efter 3 dagar orange... blev det sent igårkväll rött. Dock ännu inte i mensmängd...o dessa blödningar o spottings beter sig inte alls som det brukar.
Dessutom sent...
Imorrn e det testdags. Har inte fuskat o tjuvtestat...
Är toknervös faktiskt.
Grav.symtomen har minskat men vet de kan gå upp o ner ju.
Trista besked färomdagen.
Man plockade hela 19 ägg från mig...
8 befruktades..
1 återfördes dag 3...
Inga av resterande gick att frysa in.
Känns hemskt tufft faktiskt... hade väldigt jobbigt äggplock då medicinerna inte funkade. Tanken att behöva göra det snart igen kanske...känns tung.
Har även haft några dar med ljusorangea flytningar...och efter 3 dagar orange... blev det sent igårkväll rött. Dock ännu inte i mensmängd...o dessa blödningar o spottings beter sig inte alls som det brukar.
Dessutom sent...
Imorrn e det testdags. Har inte fuskat o tjuvtestat...
Är toknervös faktiskt.
Grav.symtomen har minskat men vet de kan gå upp o ner ju.
Hoppas att det går bra, förstår din oro, jag har gjort 11 försök och har två barn (nu gravid med nr 3) jag kan trösta dig att jag endast en gång fått någonting till frysen, och just den gången var det tur för jag fick ingenting till insättning försöket efter och kunde då sätta in ett fryst, men det lyckades tyvärr inte. En av gångerna fick jag ut 21 st ägg men ingenting till frysen, så visst är det trist när man inte får till frysen men det betyder inte att ni inte kommer lyckas. Det behövs bara ett och de sätter ju alltid in det bästa.
Du vet ju att man kan blöda också, men om du ska må dåligt och vara nervös ett helt dygn så kan du faktiskt testa nu om du vill och få det överstökat.