• TwinkyIVF

IVFare i Stockholm?

Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!

Vore kul att följa varandra!

• Svar på tråden IVFare i Stockholm?
  • Hoppsan2016

Jag veeet, fast nu börjar tiden gå sakta igen,som när man ruvade haha. Vill ha henne här snart! Så kan det snälla va juni om några dagar haha

Iskristall skrev 2016-03-28 21:40:51 följande:

V.30 redan?! Oj vad fort det gått

• Sjöblomman
    Iskristall skrev 2016-03-28 21:42:56 följande:
    Hur har det gått?
    Ena sidan var bra, andra lite för små så det blir plock på fredag. Jag är så trött på det här! Orkar inte! Och så närmar det sig 14/6 då vår lillskrutt var beräknad...
  • Hoppsan2016

Och mina inlägg gör det inte enklare för dig. Tänker på dig och hoppas att de går vägen den här gången. Säg till om det blir för mycket för dig med mina uppdateringar. Kram

Sjöblomman skrev 2016-03-29 11:05:45 följande:

Ena sidan var bra, andra lite för små så det blir plock på fredag. Jag är så trött på det här! Orkar inte! Och så närmar det sig 14/6 då vår lillskrutt var beräknad...

• Sjöblomman
    Hoppsan2016 skrev 2016-03-29 12:04:12 följande:

Och mina inlägg gör det inte enklare för dig. Tänker på dig och hoppas att de går vägen den här gången. Säg till om det blir för mycket för dig med mina uppdateringar. Kram

Nej hallå!! Absolut inte! Jag är jätteglad för din graviditet och att hon snart kommer till er! <3 Du får aldrig tro något annat!

Mitt MF har ingenting med det att göra och våra datum råkade stämma, vilket hade varit jätteroligt om det gått vägen.
  • Sälma Riit
    Hoppsan2016 skrev 2016-03-28 22:31:47 följande:

Jag veeet, fast nu börjar tiden gå sakta igen,som när man ruvade haha. Vill ha henne här snart! Så kan det snälla va juni om några dagar haha

Känner precis likadant! Mår dessutom skit och är sjukskriven på halvtid. Två månader känns som två år!
  • Hoppsan2016
    Sjöblomman skrev 2016-03-29 12:09:33 följande:
    Nej hallå!! Absolut inte! Jag är jätteglad för din graviditet och att hon snart kommer till er! <3 Du får aldrig tro något annat!

Mitt MF har ingenting med det att göra och våra datum råkade stämma, vilket hade varit jätteroligt om det gått vägen.
    <3 
  • Hoppsan2016
    Sälma Riit skrev 2016-03-29 14:41:21 följande:
    Känner precis likadant! Mår dessutom skit och är sjukskriven på halvtid. Två månader känns som två år!
    Mmm verkligen. Mår inte heller så bra tyvärr, och av all medicin är jag bara trött och vill sova....
  • Iskristall
    Sjöblomman skrev 2016-03-29 11:05:45 följande:

Jag hoppas så innerligt att det är er tur nu! <3 Går du fortfarande på akupunktur? Förstår att det är tungt för er att närma er juni också Kram
  • Hey.orange
    Hoppsan2016 skrev 2016-03-29 15:06:21 följande:
    Mmm verkligen. Mår inte heller så bra tyvärr, och av all medicin är jag bara trött och vill sova....
    Hej girls! Jag mår bra hehe... Nån ska göra det :P
    Har lite ont i fogen, men sover med kudde mellan benen och vetekudde om ryggen. Tror att det hjälper.
    Nu är bebisen 40cm lång! Helt galet. Och jag är också "trött på att vara gravid". Men det är ju drygt två månader kvar. Kommer gå sjukt fort tror jag med vår, ljusa dagar mm.
    Ska till bm på fredag :)
    Kram på er!
  • Hey.orange
    Sjöblomman skrev 2016-03-29 12:09:33 följande:

<3
Svar på tråden IVFare i Stockholm?