• TwinkyIVF

IVFare i Stockholm?

Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!

Vore kul att följa varandra!

• Svar på tråden IVFare i Stockholm?
  • TwinkyIVF
    Iskristall skrev 2016-07-03 10:39:34 följande:

En midsommarbebis Stort grattis! <3

Ja supermysigt! Tack snälla <3
  • Iskristall
    TwinkyIVF skrev 2016-07-03 10:48:18 följande:

Ja supermysigt! Tack snälla <3

Hoppas allt gick bra trots att det tog tid?!
  • TwinkyIVF
    Iskristall skrev 2016-07-03 10:54:03 följande:

Hoppas allt gick bra trots att det tog tid?!

Tillslut gjorde det de! Allt tackvare personalen måste jag säga! Fantastiska människor som jobbat för att man ska få sin upplevelse så bra som möjligt. Jag blev sjuk under förlossningen och fick infektion i kroppen och feber som gjorde att bebis mådde dåligt i magen och hennes hjärta låg uppe på rött 180-200 slag/minut. Men allt löste sig och jag fick föda vaginalt som var min absoluta önskan!
  • Hey.orange
    TwinkyIVF skrev 2016-07-03 08:13:52 följande:

Hej!

24/6 på midsommarafton kom vår Lily till världen efter 35 timmars förlossning 13.15.

Ge inte upp alla ni som fortfarande kämpar!

Grattis twinky! Kul att höra från dig!!
  • TwinkyIVF
    Hey.orange skrev 2016-07-03 12:14:40 följande:

Grattis twinky! Kul att höra från dig!!

Tack :) Hur går det för dig?
  • Iskristall
    TwinkyIVF skrev 2016-07-03 11:00:32 följande:

Tillslut gjorde det de! Allt tackvare personalen måste jag säga! Fantastiska människor som jobbat för att man ska få sin upplevelse så bra som möjligt. Jag blev sjuk under förlossningen och fick infektion i kroppen och feber som gjorde att bebis mådde dåligt i magen och hennes hjärta låg uppe på rött 180-200 slag/minut. Men allt löste sig och jag fick föda vaginalt som var min absoluta önskan!

Men vad härligt att höra att allt gick bra tillslut!
  • barn2011

Hej!

24/6 på midsommarafton kom vår Lily till världen efter 35 timmars förlossning 13.15.

Stort grattis till Lily!

Själv är jag i vecka 31 och har slutat jobba pga foglossning. Känns overkligt att tänka på hur läget var för ett år sen när vi fått avbryta vårt sista försök precis innan sommaruppehållet och allt kändes hopplöst inför hösten.

Kan rekommendera Yogashala för gravidyoga, har precis avslutat en kurs där.
  • Hoppsan2016

Hej!

Grattis!!!!
  • Iskristall
    barn2011 skrev 2016-07-03 14:49:37 följande:

Stort grattis till Lily!

Själv är jag i vecka 31 och har slutat jobba pga foglossning. Känns overkligt att tänka på hur läget var för ett år sen när vi fått avbryta vårt sista försök precis innan sommaruppehållet och allt kändes hopplöst inför hösten.

Kan rekommendera Yogashala för gravidyoga, har precis avslutat en kurs där.

Tack för tips på gravidyoga! Men de börjar igen i slutet på augusti då kommer jag vara i v.31 känns sent att börja då? Vet inte under vilka veckor yoga rekommenderas för gravida. Nån som vet?
  • Sälma Riit
    Iskristall skrev 2016-07-03 17:52:58 följande:
    Tack för tips på gravidyoga! Men de börjar igen i slutet på augusti då kommer jag vara i v.31 känns sent att börja då? Vet inte under vilka veckor yoga rekommenderas för gravida. Nån som vet?
    Det är nog inte för sent! Jag tränade som mest v 28-34 (ca).
Svar på tråden IVFare i Stockholm?