IVFare i Stockholm?
Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!
Vore kul att följa varandra!
Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!
Vore kul att följa varandra!
Hej!
24/6 på midsommarafton kom vår Lily till världen efter 35 timmars förlossning 13.15.
Ge inte upp alla ni som fortfarande kämpar!
Stort grattis till Lily!
Själv är jag i vecka 31 och har slutat jobba pga foglossning. Känns overkligt att tänka på hur läget var för ett år sen när vi fått avbryta vårt sista försök precis innan sommaruppehållet och allt kändes hopplöst inför hösten.
Kan rekommendera Yogashala för gravidyoga, har precis avslutat en kurs där.
Hej!
24/6 på midsommarafton kom vår Lily till världen efter 35 timmars förlossning 13.15.
Ge inte upp alla ni som fortfarande kämpar!
Grattis! Skönt att det gick bra till slut! Vilket sjukhus?
Åh, jag förstår det... Vi hade ju "bara" försökt i två år, och det var bara vårt andra IVF-försök... Jag håller verkligen tummarna för att det kommer att fungera för dig nu... Läste precis om en kvinna som försökt i 9,5 år, och så plötsligt så blev till slut gravid! Hur länge har ni försökt?
Jättehärligt! Hur många försök har du gjort?
Själv ska jag göra 9e insättningen i höst, börjar kännas hopplöst...
Åh, jag förstår det... Vi hade ju "bara" försökt i två år, och det var bara vårt andra IVF-försök... Jag håller verkligen tummarna för att det kommer att fungera för dig nu... Läste precis om en kvinna som försökt i 9,5 år, och så plötsligt så blev till slut gravid! Hur länge har ni försökt?
Hej, borde också träna men känns lite sent påtänkt v25. Är du säker på att det är foglossning? Jag var på gravidmassage för jag trodde jag hade det, men han kunde konstatera gravidishias beroende på hur smärtan kändes i olika rörelser. Grymt ont, men det går att behandla och jag tycker att det blivit bättre.