IVFare i Stockholm?
Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!
Vore kul att följa varandra!
Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!
Vore kul att följa varandra!
Du kommer att tröttna, jag lovar. Att jobba skulle vara semester! ;)
Hej allihop! Kan inte låta bli att gå in och läsa här ibland och se hur det går för alla! Känns så overkligt att vi hade hållt på med behandlingar i ett år förra hösten och allt kändes så hopplöst. Den 14/9 kom vår dotter till världen och det känns så omtumlande och underbart!
Jag vet att det kan vara jobbigt att läsa sånt här för er som kämpar men ge inte upp! Önskar alla stort lycka till!
Hej allihop! Kan inte låta bli att gå in och läsa här ibland och se hur det går för alla! Känns så overkligt att vi hade hållt på med behandlingar i ett år förra hösten och allt kändes så hopplöst. Den 14/9 kom vår dotter till världen och det känns så omtumlande och underbart!
Jag vet att det kan vara jobbigt att läsa sånt här för er som kämpar men ge inte upp! Önskar alla stort lycka till!
Grattis till dottern barn2011 <3
Spännande för er som inväntar förlossning inom kort =) Måste vara så skönt att vara på sluttampen!
Idag är jag i vecka 7, 6+3! Veckorna går långsamt men framåt :) Igår var vi på ivf kliniken då jag fått UVI så skulle få behandling för det. Då ville läkaren också passa på att kolla överstimuleringen. Äggstockarna är fortfarande stora 10 cm resp 8 cm men har inte lika ont längre. Det bästa av allt var dock att han kunde mäta ett 5mm embryo och jag fick höra hjärtslagen! Det var magiskt <3 Vi ska tillbaka den 13 okt på ett till vul som redan är inbokat sedan jag plusade (hoppas allt ser bra ut då v 8+1) och efter det tar mvc över.
Lycka till alla :) Kram