BIM november 2015
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Brukar dyka upp några dagar innan pluset. Typ äl+5, annars brukar det komma senare närmare bim :)
Hoppar in här :)
Å måste fråga HCS dålig hy, finnar å sånt?
Har fått massor senaste dagarna, å brukar inte ha det annars, kan ärligt inte komma ihåg sist.
Hur tidigt får du dålig hy?
Äl +3 , snacka om låååång väntan till 22e november. Har en känsla av att det inte blev något den här månaden hur som helst, och enligt ett medium som jag var hos för några veckor sedan är det december som är min månad, skeptisk men vi får väl se ;)
Gyn lyssnade inte på mig utan skickade mig på fertilitetsutredningskö. Efter en månad ringde de och skrev av mig från kön för att sambon är för ung. Då lyssnade på mig och jag skrev på kö för en tid. Igår kom en tid med posten. Dock måste jag omboka den så det känns fortfarande långt borta..
Nu har jag kramper i magen, så kraftiga att jag ligger dubbelvikt emellanåt. Kanske har de ett samband med den uteblivna äl? Det blir liksom värre och värre. Behöver min gyntid!
Heeelt blankt test imorse igen.. Suck..
Styrkekram!
Heeelt blankt test imorse igen.. Suck..
Äl+4 här såå jobbigt att vänta. När tänker du testa? Jag tar ett testa tidigt på söndag är tanken!
Äl +3 , snacka om låååång väntan till 22e november. Har en känsla av att det inte blev något den här månaden hur som helst, och enligt ett medium som jag var hos för några veckor sedan är det december som är min månad, skeptisk men vi får väl se ;)
Bim idag, ingen mens än men känner att den är på G.
Har sen 1 vecka tillbaka haft molvärk sen ihelgen nu svullande hela jag upp kändes som en ballong och för 2 dagar sen har jag haft måilla attacker plus hug i blygbenet och svullna öma bröst. Känns verkligen som gravsymptom men negativt test idag : / ?
Bim -4. Någon som ser något??