• nepe

BIM november 2015

Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till! GladGravid

• Svar på tråden BIM november 2015
  • Anonym (Redan? Hoppas!)

Äl +10 och tog igår ett test vid lunch som var negativt. Hade knappt hållit mig i tre timmar så det var kanske ett ganska onödigt test. Ska testa igen nu på fredag morgon om mensen inte dykt upp till dess. Otålig! 

• Anonym (Redan? Hoppas!)

Vad ska jag förresten utgå ifrån när jag gör gravtest? Antal dagar efter äl eller utifrån hur lång min mescykel är? Brukar ha en cykel på 29-30 dagar men fick nu äl på dag 19-20.

• Natalie87W

Hej tjejer!

Jag behöver hjälp med att tyda en äl-sticka. Jag fick tidigare äl tror jag, och det här är stickor från lördag (vänster) och söndag (höger). Fick en ungefär lika stark på måndagen men efter det är det bara gått nedåt, och nu har mina bröstvårtor börjat ömma, som de ibland gör mellan äl och bim. Jag har tempat men är osäker på om det stämmer, plus att jag tror jag använder fel sorts temp så tänkte byta.

Hoppas bilden kommer med, och eftersom vi har så många duktiga tjejer här så hoppas jag någon kan hjälpa mig eller varit med om liknande. Men min bim är nog inte längre den 27:e utan runt den 23:e.

Kram på er!

• Anonym (M)
    HCS skrev 2015-11-11 08:40:14 följande:

Äl+4 här såå jobbigt att vänta. När tänker du testa? Jag tar ett testa tidigt på söndag är tanken!

Jag kommer också testa på söndag då har jag ÄL +10

Vi är i alla fall tre stycken som testar då! Blir riktigt spännande att se hur det blir ????
  • Mammabertil

Nää blev besegrad av kroppen denna månad med, feta negativa tester på Bim -2 det är kört denna gång. Syns vi i december ni som inte plussar. Hej svejs..

• Fian88
    Anonym (Redan? Hoppas!) skrev 2015-11-11 09:23:35 följande:

Vad ska jag förresten utgå ifrån när jag gör gravtest? Antal dagar efter äl eller utifrån hur lång min mescykel är? Brukar ha en cykel på 29-30 dagar men fick nu äl på dag 19-20.

Antal dagar efter äl. En del plussar så tidigt som på äl+9 men bäst är att vänta till åtminstone äl+12-14:)
  • Anonym (Lf 31)
    S0ckert0ppen skrev 2015-11-10 18:44:58 följande:

Testade idag men negativt.. Såklart.. Har ju inte bim förän 15-17 nov.. Men känner absolut inga symptom alls så är inte så hoppfull..

Jag har samma, trodde jag hade lite symptom, typ att brösten  ömmat lite, lite illamående förra veckan och kurrat i livmodern.
    Men nej nu känns det bara som att min hjärna hittar på symptom så väntar på mensen som ska komma på Fredag..
    Testade digitalt i Söndags morse men det blev negativt så jag är inte speciellt hoppfull :-/
  • Anonym (Lf 31)
    Fsake skrev 2015-11-11 09:00:03 följande:
    Bim -4. Någon som ser något??
    Det ser ut som ett svagt rosa streck tycker jag iallafall..
  • Vinja
    Fsake skrev 2015-11-11 09:00:03 följande:
    Bim -4. Någon som ser något??
    Jag kan se ett streck! Testa igen om ett par dagar, jag haller tummarna att det ar ett riktigt plus!
Svar på tråden BIM november 2015