BIM november 2015
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Jo liten stegring efter äl men sen låg jag väldigt lågt i temp.. Har fått höra att man ska ha hög temp vid grav så trodde absolut inte på att det va nåt denna gång..
Va, är det sant? Jag såg din fina kurva efter vad jag trodde (då) var äl, men hade du alltså ingen tydlig stegring? :D
Hoppar in här :)
BIM idag, ingen mens i sikte och heller inget plus.
Vart fruktansvärt trött senaste veckan, kraftigt illamående lite då och då, gasig och svullen i magen.. Även haft något förhöjd temp. Hoppas iaf att mensen håller sig borta så de blir ett plus ngn gång.. Vill ha ett syskon till min lille pojk:)
Inte orkat gå tillbaka för att läsa alla svar på inlägget, så därför lite nyfiken på hur många som plussat de senaste dagarna? Och vad ni haft för symtom innan?
Jag har samma bim som du :) har också molande värk! Jag har 2 test hemma och tänker ta en 3-4 dagar innan bim o en på bim :)
Spännande vi får hålla tummarna! Känns så dumt att testa för tidigt men det är svårt att hålla sig ifrån! Känns hela tiden som man har alla odds emot sig :(
Och lycka till alla ni andra också som kämpar :)
Jag brukar få både dålig hy och illamående innan plus. Håller tummar och tår nu! När tänker du testa igen?
Hej tjejer, är det möjligt att få graviditetssymptom innan det syns positivt på test? Jag hade bim i torsdags och har måttt såå illa ständigt sedan dess och fått otroligt dålig hy.
Testade, som jag skrev igår, hos barnmorskan igårkväll vilket var negativt. Dock hade jag kissat direkt innan jag gick in till henne (visste inte att jag skulle testa) och tränat innan så kissade bara ut massa vatten. Vill såklart inte hoppas på för mycket men tror ni att det finns en chans ändå?
ÄL var säkert sen (om jag ens hade någon) , fick negativa ältest hela tiden innan bm rådade mig att sluta tempa och testa så jag vet inte vad som hände sen.. Så egentligen kanske jag ska ha mens typ imorgon och aldrig borde ha fått upp hoppet ens, men då blir jag seriöst orolig över detta ständiga illamående..
Hoppar in här :)
Å måste fråga HCS dålig hy, finnar å sånt?
Har fått massor senaste dagarna, å brukar inte ha det annars, kan ärligt inte komma ihåg sist.
Hur tidigt får du dålig hy?
Jag brukar få både dålig hy och illamående innan plus. Håller tummar och tår nu! När tänker du testa igen?
Har åxå fått dålig hy senaste dagarna..
Åh. ..långt kvar till bim. Önskar tiden kunde gå lite fortare så man får veta om vi lyckats denna gången. Enligt appen har jag bim 21 november men vågar inte lita på det då mensen kom sent förra gången. Har vi inte lyckats denna gången så hoppas jag att mensen kommet i tid så man slipper hoppas i onödan...
Efter bråk med gyn då de inte lyssnat och sedan fått prata med en annan på gyn, en månad senare, så fick jag hem ett brev igår med en tid. Självklart kan jag ju inte ta den tiden.... Hoppas jag kan få en ny redan dagen efter.
Vi har pratat om det i ett år nu men han har liksom inte förstått det här med äl och grejer. Sen nu då han börjat jobba så jobbar vi om varandra en del.
Måste få tag på en tid VC snart också. Haft såna magkramper som kan ha någon koppling till den uteblivna mensen eller så är det något annat. De sätter ju stopp för allt mys då jag knappt kan röra mig då de kommer,
Stackarn! Förstår att det är jobbigt!
Om ni försökt så länge kanske det är dags att kolla lite?
Har ni pratat igenom det Ordentligt?
Kram!
Gyn lyssnade inte på mig utan skickade mig på fertilitetsutredningskö. Efter en månad ringde de och skrev av mig från kön för att sambon är för ung. Då lyssnade på mig och jag skrev på kö för en tid. Igår kom en tid med posten. Dock måste jag omboka den så det känns fortfarande långt borta..
Nu har jag kramper i magen, så kraftiga att jag ligger dubbelvikt emellanåt. Kanske har de ett samband med den uteblivna äl? Det blir liksom värre och värre. Behöver min gyntid!
Har haft liknande besvär efter förlossning, amning och minipillerknaprande. Första mensen ca ett halvår efter jag slutade med pillerna, sedan har jag haft galet långa och oregelbundna cykler. Gick till gyn och fick letrozol utskrivet som jag nu testar för första gången och då får jag hör och häpna äl redan på cd 18, jämfört med cd 41-44 senaste gångerna.
Har du varit i kontakt med gyn än?