• nepe

BIM november 2015

Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till! GladGravid

• Svar på tråden BIM november 2015
  • Ejoma
    Emmi0306 skrev 2015-11-14 06:52:03 följande:

Jag hade också jätteont denna ägglossning. >< hoppas det resulterar i något gott.

Ja jag hoppas de jag å, vill inte ha såhär nästa månad. Har ju bara känt av mer och mer sen jag tog ut spiralen. Hur går det för dig?(:
  • Miniflicka93
    Ev1l skrev 2015-11-14 06:01:07 följande:

Lyckan är obeskrivlig <3

Grattis!! Vilken bim dag är du på? :D
  • glittersol
    Anonym (mammatillenliten) skrev 2015-11-13 19:25:36 följande:

Rosa på pappret nu ikväll så då kommer mensen inatt. Jävla sklt rent ut sagt..... Kommer aldrig bli nå syskon :(

Hur går det? Har det kommit mer?

Min mens kom idag också tyvärr
  • karinjanson

BIM på måndag men nu var det lite rosa/brunt när jag torkade mig så förmodligen kommer mensen igång ikväll :( vill bara sätta mig och gråta i ett hörn någonstans, men gäster på väg hit så det är bara att dra på fejkleendet och låtsas som ingenting.

• bamboobaby
    sebbejonte skrev 2015-11-14 13:47:27 följande:

Bim är här. Ingen mens. Den brukar komma på natten. Vi hade ändå sex både igår kväll och i morse men ingen mens.

Tog ett rfsu idag men blankt.

Min mens brukar aldrig vara sen. Vad är oddsen att jag kommer plussa senare om mensen inte kommer?

Samma här. Har haft så stark mensvärk i över en vecka så den borde varit här i förrgår fast BIM är idag. Tog ett test igår men det var blankare än en spegel :(
  • sebbejonte
    bamboobaby skrev 2015-11-14 15:10:28 följande:

Samma här. Har haft så stark mensvärk i över en vecka så den borde varit här i förrgår fast BIM är idag. Tog ett test igår men det var blankare än en spegel :(

Jag hade som mensvärk igår och idag men brukar inte får mensvärk förrens jag fått mensen.

Hoppas verkligen bara att jag inte har tillräckligt mycket hormon för att visa på ett test.
  • bamboobaby
    sebbejonte skrev 2015-11-14 15:12:57 följande:
    Jag hade som mensvärk igår och idag men brukar inte får mensvärk förrens jag fått mensen.

Hoppas verkligen bara att jag inte har tillräckligt mycket hormon för att visa på ett test.
    Jag har nog inget hopp alla faktiskt. Jag har vid mina tidigare graviditeter plussat på -4 supersvagt men starkt på BIM och första graviditeten testade jag bara en gång och det var på BIM +3 men då hann testet knappt nudda urinet förens det blev ett superstarkt plus. Har inget hopp om att jag skulle vara en låghormonare.

Har du barn sedan tidigare? Några andra symptom?
  • sebbejonte
    bamboobaby skrev 2015-11-14 15:17:53 följande:

Jag har nog inget hopp alla faktiskt. Jag har vid mina tidigare graviditeter plussat på -4 supersvagt men starkt på BIM och första graviditeten testade jag bara en gång och det var på BIM +3 men då hann testet knappt nudda urinet förens det blev ett superstarkt plus. Har inget hopp om att jag skulle vara en låghormonare.

Har du barn sedan tidigare? Några andra symptom?

Ja jag har två barn sedan tidigare men nu är det med en ny man. Längesen jag var gravid också så har glömt då mina barn är 8 och 12.

Jag försöker ha kvar mitt hopp lite till.
  • HCS

Mm ja vet hur det är! Har haft 3 st. Håller tummarna nu för att det går vägen nu!

Royalle skrev 2015-11-14 13:32:08 följande:

Nu börjar den olidliga oron för missfall... Det blir min sjunde graviditet och förhoppningsvis tredje barnet.

Svar på tråden BIM november 2015