BIM november 2015
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Jag hade också jätteont denna ägglossning. >< hoppas det resulterar i något gott.
Lyckan är obeskrivlig <3
Rosa på pappret nu ikväll så då kommer mensen inatt. Jävla sklt rent ut sagt..... Kommer aldrig bli nå syskon :(
Grattis till alla nya plus!!
BIM på måndag men nu var det lite rosa/brunt när jag torkade mig så förmodligen kommer mensen igång ikväll :( vill bara sätta mig och gråta i ett hörn någonstans, men gäster på väg hit så det är bara att dra på fejkleendet och låtsas som ingenting.
Bim är här. Ingen mens. Den brukar komma på natten. Vi hade ändå sex både igår kväll och i morse men ingen mens.
Tog ett rfsu idag men blankt.
Min mens brukar aldrig vara sen. Vad är oddsen att jag kommer plussa senare om mensen inte kommer?
Samma här. Har haft så stark mensvärk i över en vecka så den borde varit här i förrgår fast BIM är idag. Tog ett test igår men det var blankare än en spegel :(
Jag har nog inget hopp alla faktiskt. Jag har vid mina tidigare graviditeter plussat på -4 supersvagt men starkt på BIM och första graviditeten testade jag bara en gång och det var på BIM +3 men då hann testet knappt nudda urinet förens det blev ett superstarkt plus. Har inget hopp om att jag skulle vara en låghormonare.
Har du barn sedan tidigare? Några andra symptom?
Mm ja vet hur det är! Har haft 3 st. Håller tummarna nu för att det går vägen nu!
Nu börjar den olidliga oron för missfall... Det blir min sjunde graviditet och förhoppningsvis tredje barnet.