BIM november 2015
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Båda mäter från 25 står det men man brukar se först på cb.
Blev ett digitalt test idag som visade positivt så nu är jag iallafall säker. Hoppas, hoppas nu det lilla pyret får bo kvar
Jag är på ÄL + 9
BIM 20/11 tidigare en listan här anger eftersom jag hade tidig äl efter mens.
Idag har jag börjat känna milt illamående.
Till lunchen började växa i munnen efter ett tag så fick sluta äta.
Humörsvängningar lättirriterad.
Får väl se, om det är pms eller om det blir vår månad..
Varit ute och varit på ett par ställen idag och handlat då jag börja känna massa hugg där nere, det var nästan så man fick sätta sig lite obehagligt. Kommer som verk till och från.
Åh grattis.
[quotee=76006777][quote-nick]Royalle skrev 2015-11-15 16:25:25 följande:[/quote-nick]
Blev ett digitalt test idag som visade positivt så nu är jag iallafall säker. Hoppas, hoppas nu det lilla pyret får bo kvar
[/quote]
Grattis!:)
Tack! :) blir nog cb i morgon
Ser på båda dina test, svårt att avgöra om det är spök eller äkta då jag själv fått spök på samma test, jag håller tummarna hårt för att det blir starkare!! :D
Nähä började blöda för en timme sen. Skulle känna på tappen om den var öppen o då hade jag blod på fingret sen :(