BIM november 2015
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ett stort grattis! Förstår att du är hur lycklig som helst <3 Själv har jag BIM den 17 o tänkt hålla mig tills dess innan jag testar!! Vilken dag plussade du på?
Dagarna går så långsamt! Någon annan här inne som är på bim-3 ? Hur mår ni? När har ni tänkt testa?
Hur går det? Har det kommit mer?
Min mens kom idag också tyvärr
Gud va tiden går långsamt..en vecka till bim om den inte är sen igen. Har ett vanligt clearblue o ett digitalt...kommer nog ta det vanliga på lördag om inte mensen kommit då, mest för att slippa få upp hoppet om den är sen...
med lillan fick jag ett plus så fort stickan var i urinen i princip(o då tog jag dagen efter bim) så får jag inget plus på bim så vet jag att jag inte är gravid....är ingen låghormonare..
God kväll alla där ute. Hade äl 12 myste 11. Och denna väntan på bim den 27. Orka knappt vänta vill veta nu nu. Fyller 30 i december så hade varit en sån fin present att få. Har 4 barn sen tidigare och den sista tog oss 8 månader innan plus pga att jag räknat fel på äl. Men så fort jag listat ut det gick det på första försöket så jag hoppas det är samma denna gången. Har sagt att detta är det ända försöket då mannen tycker det räcker med 4 men han sa går de på en gång så är det meningen med en till. Så vi får se.
Lycka till alla där ute som väntar och dom som redan har plussat
Äl +6, mår lite illa och har en skum smak i munnen - precis som när jag var gravid sist. Säkerligen inbillning men ändå.. Har bestämt mig för att testa med ett cb på fredag då jag är på äl +12. Någon mer som tänker testa på fredag?!
känslan när man ser en stegring på testen! Mycket svagt men något är det!! Nu är det bara att hålla tummarna att de inte e spöksträck!! (Jämför med ett från igår som e helt blankt) hoppas, hoppas!
Inte haft mens sen januari, slutade med p-piller i november ifjol. Nu verkar mensen vara här. Ljusrosa på pappret under förmiddagen men bara lite brunrött nu, 7h senare. Det lustiga att jag beräknades ha mens 14 februari men den dök ju aldrig upp. Istället kom den nu 14 nov. Nu hoppas jag att jag hinner ha äl innan jag åker utomlands, i slutet av månaden.
Frågan är dock vad jag ska säga till gyn? Har ju tid om en vecka. Avboka? Bokade ju just för att mensen uteblev och vi har försökt få barn i nästan ett år.
Är nästan lite glad att mensen kom nu. Hade hoppats på plus istället men nu börjar ju kroppen komma igång istället och den vetskapen gör mig glad. Hänger kvar här och gläds åt alla plus men letar mig vidare till en decembertråd också.
Ett stort grattis! Förstår att du är hur lycklig som helst <3 Själv har jag BIM den 17 o tänkt hålla mig tills dess innan jag testar!! Vilken dag plussade du på?
Svårt att förstå, jag plus så de bim-3 <3