BIM november 2015
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ja jag hoppas de jag å, vill inte ha såhär nästa månad. Har ju bara känt av mer och mer sen jag tog ut spiralen. Hur går det för dig?(:
Ja jag hoppas de jag å, vill inte ha såhär nästa månad. Har ju bara känt av mer och mer sen jag tog ut spiralen. Hur går det för dig?(:
Hoppar in här jag med, hallå hallå :)
Hade ÄL 4/11 , och bim är 18/11.
Har ont i nederdelen av magen, mår illa till och från, och humöret är ej på topp. Vågar man testa imorgon? Är det bim -3 då? :) eller hur räknar man? :P
Då var bim dagen snart slut och ingen mens. Hoppas hoppas!
Hoppar in här jag med, hallå hallå :)
Hade ÄL 4/11 , och bim är 18/11.
Har ont i nederdelen av magen, mår illa till och från, och humöret är ej på topp. Vågar man testa imorgon? Är det bim -3 då? :) eller hur räknar man? :P
Jag kunde inte hålla mig och tog ett test imorse (ÄL +9)
Negativt
Har haft lite bruna flytningar idag och som kramp i magen på sidorna plus varit konstant kissnödig!
Vad kan blödningen bero på? Tidig mens som är på g eller något annat?
Bim 19/11
Äl +6, mår lite illa och har en skum smak i munnen - precis som när jag var gravid sist. Säkerligen inbillning men ändå.. Har bestämt mig för att testa med ett cb på fredag då jag är på äl +12. Någon mer som tänker testa på fredag?!
Jag är på bim-9 så det är väntans tider precis som förra gången så har jag en massa symtom men jag försöker att inte tänka på det så mycket och leva mitt liv som vanligt. Det var så jobbigt förra gången så jag hoppas att jag inte blir lika deppig som då om det inte går vägen denna gången heller. Jag typ gråter som en gnu varje gång jag ser en baby på tv! XD hur ligger du till? Har du passerat äl ännu?
känslan när man ser en stegring på testen! Mycket svagt men något är det!! Nu är det bara att hålla tummarna att de inte e spöksträck!! (Jämför med ett från igår som e helt blankt) hoppas, hoppas!
Har också bim om 9 dagar och det är så segt att vänta! men denna gång ska jag inte slösa pengar på att testa förrän jag verkligen har passerat bim med några dagar. segt!