• nepe

BIM november 2015

Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till! GladGravid

• Svar på tråden BIM november 2015
  • Veli9090
    Ev1l skrev 2015-11-16 06:17:03 följande:
    Jag plussade på bim-3 :)
    Okej :) vill så gärna testa och är på bim -4 idag så man kanske skulle våga i morgon :)
  • bamboobaby
    eg90 skrev 2015-11-15 20:33:13 följande:

Någon ser något på detta test?

Det var väldigt svagt men eftersom jag är lite av ett proffs när det kommer till blanka tester så kan nog jag med ana att något är där. Hoppas testet är starkare idag :)
  • Enlitentill
    Veli9090 skrev 2015-11-15 23:14:31 följande:

Ni som plussar med cb digital, vilken bim dag är ni på då?

Jag plussade med vanliga cb på bim+1 och på digitala på bim +2

Tog ett digitalt på e.m på bim +1 som var negativt.
  • halo83

Jag plussade med digitalt på bim-3 :)

Veli9090 skrev 2015-11-15 23:14:31 följande:

Ni som plussar med cb digital, vilken bim dag är ni på då?

• Esirnus

Här kommer en bild till på morgonens test, vet inte vad jag ska tro om detta, blått och brett så det borde väl inte vara spök?..

• Fian88
    Esirnus skrev 2015-11-16 07:44:04 följande:

Här kommer en bild till på morgonens test, vet inte vad jag ska tro om detta, blått och brett så det borde väl inte vara spök?..

Bilden är lite suddig så svårt att se, du har inte en bild med bättre skärpa?:)
  • Esirnus

Fian88; Den här är skarpare tror jag. Känns som att jag spammar tråden med mina bilder nu, haha.

• Fian88
    Esirnus skrev 2015-11-16 08:17:27 följande:

Fian88; Den här är skarpare tror jag. Känns som att jag spammar tråden med mina bilder nu, haha.

Ser inget tyvärr, men ibland är det svårt att se på datorn om det är svagt. Håller tummarna i alla fall!!:)
  • Oviss01

Snart tre månader sedan mens...men negativt graviditetstest
    På torsdag ska jag träffa en gynekolog och höra lite vad man kan göra och hur läget ser ut. Jag skulle VILJA kolla hur det står till med ägglossning, men det vet jag inte om man får göra så här snart.

Till saken hör att det tog mina föräldrar flera år att få mig, jag vill inte hamna i samma sits själv. De började ju försöka lite tidigare också, jag är 30 nu och vill inte behöva vänta allt för länge...

Svar på tråden BIM november 2015