BIM november 2015
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Någon ser något på detta test?
Ni som plussar med cb digital, vilken bim dag är ni på då?
Ny Bim för min del, 30/11 :)
Jag plussade med digitalt på bim-3 :)
Ni som plussar med cb digital, vilken bim dag är ni på då?
Här kommer en bild till på morgonens test, vet inte vad jag ska tro om detta, blått och brett så det borde väl inte vara spök?..
Här kommer en bild till på morgonens test, vet inte vad jag ska tro om detta, blått och brett så det borde väl inte vara spök?..
Fian88; Den här är skarpare tror jag. Känns som att jag spammar tråden med mina bilder nu, haha.
Fian88; Den här är skarpare tror jag. Känns som att jag spammar tråden med mina bilder nu, haha.
Snart tre månader sedan mens...men negativt graviditetstest
På torsdag ska jag träffa en gynekolog och höra lite vad man kan göra och hur läget ser ut. Jag skulle VILJA kolla hur det står till med ägglossning, men det vet jag inte om man får göra så här snart.
Till saken hör att det tog mina föräldrar flera år att få mig, jag vill inte hamna i samma sits själv. De började ju försöka lite tidigare också, jag är 30 nu och vill inte behöva vänta allt för länge...