BIM november 2015
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Blev ett digitalt test idag som visade positivt så nu är jag iallafall säker. Hoppas, hoppas nu det lilla pyret får bo kvar
Jag har en fråga till er alla och hade varit så himla tacksam om ni kunde ta er tid att svara..
I onsdags var jag på gynundersökning där de tog en flik från livmoderhalstappen.. Började blöda kraftigt efteråt och fick åka in igen för att stoppa det. Observera att detta inte är någon mens utan en väldigt röd blödning! Jag har bim på fredag och hade ÄL för 9 dagar sedan! Hoppas så innerligt att jag är gravid. Tror ni att detta har någon påverkan?
Ett stort grattis!! :D vilken bim dag är du på?
Någon ser något på detta test?
Imorgon måndag är det BIM-5 och jag börjar vara så sugen på att testa!! Så jobbigt att hålla sig. Men tänkte ändå försöka hålla mig till torsdag kanske.. När har ni tidigast plussat? Är det värt att börja testa innan BIM? :)
Symptomen jag har ännu är lite ömma bröst och bröstvårtor och känslorna svallar. Gråter ena sekunden och skrattar nästa, lite sur och irriterad är jag också.. Men kan ju vara vanlig pms också.
Har 2 cb digitalt hemma! Ska man våga ta de i morgon på bim-3? Eller ska jag vänta?
Imorgon måndag är det BIM-5 och jag börjar vara så sugen på att testa!! Så jobbigt att hålla sig. Men tänkte ändå försöka hålla mig till torsdag kanske.. När har ni tidigast plussat? Är det värt att börja testa innan BIM? :)
Symptomen jag har ännu är lite ömma bröst och bröstvårtor och känslorna svallar. Gråter ena sekunden och skrattar nästa, lite sur och irriterad är jag också.. Men kan ju vara vanlig pms också.
Ni som plussar med cb digital, vilken bim dag är ni på då?
Tog ett cb imorse, äl +9, förväntade mig att testet skulle va tokblankt men detta kom inom tiden.... Ser ni?
Ni som plussar med cb digital, vilken bim dag är ni på då?