• nepe

BIM november 2015

Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till! GladGravid

• Svar på tråden BIM november 2015
  • Yennie88

Bim imorgon eller på tisdag... Inte direkta symtom alls. Var lite öm i brösten i veckan men tycker det avtagit. Sambon fyller år på torsdag så är mensen inte här blir det test då.

• skogstjejen19

Sådär starkt är inte mitt på bim ens :)

Tidigt ägglossning eller så är det fler än 1 där inne ;)

Tror jag har bim idag men är osäker samtidigt, Fick super sen ägglossning dag 29-30 typ

Marita B skrev 2015-11-21 17:28:59 följande:

Idag; BIM -3. HERRE GUD!!!

• strongisthenewme

Bim +2 idag.. Började känna mig illamående igår, men inte så jag har kräkts.
    Åkte bil igår och blev för första gången på många år åksjuk, trots att jag satt fram..
    Imorse var det pyttelite väldigt ljust rosa på pappret, men sen inget mer, och inga känningar av att mensen är på gång.
    Testade negativt i onsdags, och kände nästan att hoppet försvann, men sen när illamåendet kom så fick jag tillbaka lite hopp, som lika snabbt försvann när det ljusrosa kom imorse.. Aah, jag blir knäpp. Vill testa imorgon bitti, men vet om att jag kommer bli så besviken om det fortfarande är negativt :( så jobbig känsla! Vill så gärna ha ett fint plus snart.

• Fia90

BIM+4 är snart slut och dag BIM+5 börjar om några timmar och ingen mens i sikte. Bara lite mensfinnar och inte mycket mer. När ska jag våga testa igen? Brösten gör tokont med!

• elena-mikaela

Hej tjejer. Efter 4 tidiga missfall på raken sedan augusti så var jag inställd på en fin ägglossning sedan 3 dagar sen när jag var på CD 13 då jag brukar få den men tester var blanka och igår på CD 15 till min förvåning testade svaaaagt på billig gravsticka och idag fick enorm tempdip ändå ner till 36.0 så jag trodde nu är ägglossning på gång men nej. ÄL test var starkare men inte positiv men däremot CB gravtest visade lite starkare plus. Fattar inget. Dock jag anar att jag hade äl tidigare för redan på CD7 hade jag sån äggvita som jag aldrig brukar ha av väldigt fin kvalité och vi myste + använde fertilitets glidmedel för säkerhetsskull:))))
    Hur eller hur så den molvärken som jag aldrig haft av denna typ ökar till och från och gör ont i ryggen samtidigt. Kom på nu att jag håll på trilla i golvet på jobbet i vecka när det högg till ordentligt i magen och ljumsken och jag tänkte att jag fick nervklämm . Konstigt nog efter alla uträkningar är jag bara på ÄL+6 eller 7 idag. Hoppas att den liten bosätter sig för närmsta 9 månader i min mage och inte skyndar sig ut som under sista månader. Men jag kan inte beskriva hur förvånad jag är...Här sitter man och väntar på ÄL då alla symptom säger att nu blir det och vips- så får man ett plus:)

www.beautytop.se - allt inom skönhet
  • Anonym (Hodej)

Hej alla som fortfarande väntar ut november.

Är på bim +4 nu. Brösten är stora, runda och ömma som fasen. Annars känner jag inget särskilt. Men är MKT MKT yr, snurrar i huvudet och jag mår bitvis illa i samband med det. Är det ett gravtecken? Har aldrig hört om det. Ganska obehagligt eftersom det känns som om jag är riktigt åksjuk typ.. Kan inte förklara..

Ska ta test imorgon så får se vad det visar :)

Någon mer som har bim nu i slutet av nov?

• Anonym (Hodej)

Känns som vi är på samma nivå här vad spännande :) har dock inte gjort något test än ska göra det imorgon

Fia90 skrev 2015-11-22 21:22:53 följande:

BIM+4 är snart slut och dag BIM+5 börjar om några timmar och ingen mens i sikte. Bara lite mensfinnar och inte mycket mer. När ska jag våga testa igen? Brösten gör tokont med!

• misslina
    Anonym (Hodej) skrev 2015-11-22 21:49:52 följande:

Hej alla som fortfarande väntar ut november.

Är på bim +4 nu. Brösten är stora, runda och ömma som fasen. Annars känner jag inget särskilt. Men är MKT MKT yr, snurrar i huvudet och jag mår bitvis illa i samband med det. Är det ett gravtecken? Har aldrig hört om det. Ganska obehagligt eftersom det känns som om jag är riktigt åksjuk typ.. Kan inte förklara..

Ska ta test imorgon så får se vad det visar :)

Någon mer som har bim nu i slutet av nov?

Jag har bim på fredag och är så nervös!

Usch vad jag både längtar efter denna vecka och hatar denna vecka innan mens.

Det är så jobbigt att bli besviken.
    Än så länge känner jag ingenting. Och det tar jag som positivt. Med våra andra barn hade jag inga symtom förrän vecka 7.
    Så länge jag inte känner av nå pms symtom är jag glad :) men det är ändå många dagar kvar...
Svar på tråden BIM november 2015