• nepe

BIM november 2015

Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till! GladGravid

• Svar på tråden BIM november 2015
  • babytjejen

Hade rätt, nu har tant röd flytta in igen.så är väl bara att köra på nästa gång :( vet inte hur länge till jag orkar detta..såååå trött på att försöka gång på gång o alltid bli besviken...börjar ge upp lite smått nu, kanske inte är menat att vi ska få ett syskon till lillpluttan :(

• eg90

Mensen är beräknad att komma imorgon.
    Har mensvärk men inbillar mig att det känns som något annat.
    Har testat tidigare i veckan, senast i tisdags och då visade det negativt.
    Men man kan ändå inte sluta hoppas :p

• Anonym (Hoppas)

Hej alla... Bim -2 idag. Gjort negativa test men mått väldigt illa i en vecka (kräkilla), tom. mat luktar illa. Brukar plussa efter bim om jag jämför med tidigare graviditeter. Är himla nyfiken. Tog ett test idag som inte visade nåt, men jag har gjort misstaget X antal ggr förut genom att testa för tidigt... brösten gör ont till och med. Blir frustrerad över att testerna inte visar nåt än... är sjukligt trött också. Inbillningssjuk eller gravid? Det är frågan det :D

• hangonasec
    Novixi skrev 2015-11-20 12:03:38 följande:

Positivt idag

Negativt test för mindre än 1 vecka sen, idag BIM +12

Jag plussade också på +12 med vårt barn! ? Grattis! nu hoppas jag att jag slipper vänta så länge, är på -3 nu
  • johannajw
    hangonasec skrev 2015-11-20 22:25:41 följande:

Jag plussade också på +12 med vårt barn! ? Grattis! nu hoppas jag att jag slipper vänta så länge, är på -3 nu

Hur kommer det sig att det är negativt och sedan blir det positivt? :)
  • nepe
    johannajw skrev 2015-11-20 22:42:50 följande:
    Hur kommer det sig att det är negativt och sedan blir det positivt? :)
    Hcg-värdet har inte blivit tillräckligt högt än så att grav.testet känner av det :)
  • eg90
    Har beräknad mens idag.
    Ibland känns det som att den kommer och ibland inte..
    Vill bara gå till affären och köpa test men det är snöstorm ute så kanske håller mig tills på Måndag.
  • Novixi
    hangonasec skrev 2015-11-20 22:25:41 följande:

Så kul! Av ren nyfikenhet, var det pojke eller flicka du fick som du plussade så sent med? Hade du tagit gravtest innan men fått neg som jag då?

Lycka till, håller tummarna för ett pluss för dig med snart!
  • Johannah925

Grattis till alla er som plussat :) hat följt tråden ett tag nu men inte skrivit något.. Jag är nu på bim -2 och har känt av illamående och en typ av mensvärk (inte som min vanliga verk) i ca en vecka nu. Tycker ni det är för tidigt att ta ett test?

Svar på tråden BIM november 2015