BIM november 2015
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Bim +5 .. ingen mens och negativt test på bim dagen. :/
Pratade med BM idag och hon gav lite tips som jag kan dela med mig :)
- det är viktigt att promenera 20 minuter om dagen, eller iaf vara ute under den här mörka årstiden.
- ha mycket bebis prat med din partner.
- ha sex varannan dag och dom 10 första dagarna innan ägglossning är super viktigt att ha sex mycket.
-ät folsyra, även killar bör äta folsyra.
Håller tummarna för oss alla :)
Bim +5 .. ingen mens och negativt test på bim dagen. :/
Pratade med BM idag och hon gav lite tips som jag kan dela med mig :)
- det är viktigt att promenera 20 minuter om dagen, eller iaf vara ute under den här mörka årstiden.
- ha mycket bebis prat med din partner.
- ha sex varannan dag och dom 10 första dagarna innan ägglossning är super viktigt att ha sex mycket.
-ät folsyra, även killar bör äta folsyra.
Håller tummarna för oss alla :)
Fick mens idag så jag hoppar över till decembertråden och hoppas det blir en julbebis istället :)
Tack för tipsen!
BIM +2 . Jag har fortfarande inte testat. Har inte fått min mens heller.
Är på cykeldag 35 idag. Tänkte vänta några dagar till. Jag har en känsla att jag inte är gravid och därför vill jag skydda mig själv från att bli ledsen. Är lite rädd för ett plus också eftersom jag fick missfall sist. Jag vill inte få missfall igen...
Alla mina symptom som jag känt så tydligt sen en vecka tillbaka är nästa helt borta. Blir automatiskt orolig att jag inbillat mig allt och att mensen kommer komma ändå på onsdag. :( Tvärnegativt test i morse :(
Kunde inte hålla mig! PLUS!! Bim idag :D
Tack snälla, kan ju hoppas. Mest bara ledsen just nu.