• nepe

BIM november 2015

Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till! GladGravid

• Svar på tråden BIM november 2015
  • misslina
    Doris87 skrev 2015-11-22 22:01:17 följande:

Är gravid! Har försökt sen juni,får bara hoppas att pyret får vara kvar nu.

Stort grattis!!
  • Veli9090
    Anonym (Hodej) skrev 2015-11-22 21:49:52 följande:

Hej alla som fortfarande väntar ut november.

Är på bim +4 nu. Brösten är stora, runda och ömma som fasen. Annars känner jag inget särskilt. Men är MKT MKT yr, snurrar i huvudet och jag mår bitvis illa i samband med det. Är det ett gravtecken? Har aldrig hört om det. Ganska obehagligt eftersom det känns som om jag är riktigt åksjuk typ.. Kan inte förklara..

Ska ta test imorgon så får se vad det visar :)

Någon mer som har bim nu i slutet av nov?

Jag är på bim +2 nu utan ett positivt gravtest än, ger inte upp förens mensen kommit! Har inga symptom på varken mens eller graviditet, har dock pratat med min gravida vän som berättade att hon inte hade symptom förens vecka 7 så det känns skönt, testade med ett cb digital idag som var negativt, vet inte när jag testa nästa gång!
  • Cfmilla
    Doris87 skrev 2015-11-22 22:01:17 följande:

Är gravid! Har försökt sen juni,får bara hoppas att pyret får vara kvar nu.

Grattis!!!!!!!!!
  • Hansson88

BIM idag. Fortfarande ingen mens, dock en mensfinne utan dess like.

Hoppas mensen håller sig borta.

Har inte testat ännu. Första försöket efter MF.

• ninniblue

Bim +2 idag. 
    väldigt ömma bröst, dålig hy, molvärk i ländryggen och yr till och från. I övrigt som vanligt. kramper i vaderna på speciellt kvällar, är det ett grav tecken? 
    har inte testat än, lite läskigt. Vi planerar inte aktivt för nr 2, vi har mer tanken att händer det så är det meningen. 

• Fia90

Helt blankt test på BIM+5. Misströstar något enormt och känner mig mest bara bitter för tillfället :(

• Novixi
    Fia90 skrev 2015-11-23 11:19:54 följande:

Helt blankt test på BIM+5. Misströstar något enormt och känner mig mest bara bitter för tillfället :(

Ge inte upp än! Jag hade totalt blankt test på BIM +6, plussade på BIM +12. Så än är det inte kört! :)
  • SofieKristin

[quote=76036257][quote-nick]Novixi skrev 2015-11-23 11:49:48 följande:[/quote-nick]Morgonens test! Tror det är på riktigt nu ;)

Gud va kul, grattis!

Jag är på BIM + 3 idag men negativt test i morse och fick precis en liten brun/röd flytning så säkert mensen som kommer nu... Har dock ingen mensvärk eller andra vanliga menskänslor vilket är lite konstigt...

• hangonasec

Jag har haft molvärk sen igår, jag hoppas verkligen att det blir ett plus och ingen mens denna gång. Har blivit så besviken det senaste halvåret och det känns som att vi inte kan få ett till barn :( Bim idag

Svar på tråden BIM november 2015