BIM november 2015
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ja jag vågar nog inte testa innan ???? nej det blir mitt andra barn, dottern är 5. Men det blir sambons första :) Ja jag jobbar också i helgen, sen nästa vecka är jag bara ledig på onsdag så den veckan lär gå snabbt :D
Då joinar jag här för ett nytt försök! 11e försöket på första barnet! Snart blir det väl dags för en utredning är jag rädd :(
Åh! Håller på att bli tokig på de jävla ägglossningstesten! Har haft trådiga flytningar i flera dagar och det varierar mer än vanligt. Ännu ingen glad gubbe. Hoppas verkligen jag har ägglossning denna månaden och att kroppen samarbetar. Bryter ihop om missfallet pajat min cykel helt och det inte blir insemination denna månaden. Fan fan fan! :'(
Måste ha er hjälp!!?
Översta är från igår eftermiddag, mitten från imorse och nedersta är tagen nu i eftermiddag..
Blir ju bara svagare och svagare.. :( vad händer? Haft ÄL inatt?
Åh vad skönt! Jag jobbar bara 60% så det blir en del trallandes hemma och vänta. >< vad mysigt! ^^ hur var det med din första, hade du likadant då med massa supertidiga symtom? idag har jag mått illa till och från hela dagen med smärta som liknar mensvärk i mage och ländrygg. Humöret har även det gått som en bergochdalbana. :-P
Hoppar in här.
Blev gravid i BIM Oktober -gruppen.
Fick missfall igår.
1 försöket efter MF.
BIM 22 Nov.
Blöder mycket just nu. Hoppas kroppen rättar till sig fort och att ÄL kommer igång.
Då joinar jag här för ett nytt försök! 11e försöket på första barnet! Snart blir det väl dags för en utredning är jag rädd :(
Hoppar in här.
Blev gravid i BIM Oktober -gruppen.
Fick missfall igår.
1 försöket efter MF.
BIM 22 Nov.
Blöder mycket just nu. Hoppas kroppen rättar till sig fort och att ÄL kommer igång.
Usch vad jobbigt det låter... ÄL kommer säkert snart, jag håller tummarna för att det löser sig för dig. Jag har ingen aning hur jag skulle klara ett mf, tror jag skulle bryta ihop totalt. Du är stark som fortsätter kämpa! <3