• nepe

BIM november 2015

Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till! GladGravid

• Svar på tråden BIM november 2015
  • Stormborne
    Jag använder inte. Jag ids liksom inte, jag vet inte ens om jag har äl, och jag har en gång för länge sen i stort sett ruinerat mig på grav-tester, innan jag fick veta om min PCO. Så innan jag vet att jag har Äl öht, känns det onödigt. Jag använder FL's uträcknare bara för att ha något hum, har använt den för att kolla att jag inte har ÄL med, när vi inte velat skydda oss tidigare. 
    Med 1:an funkade det, jag hade bevisligen ÄL när jag skulle enligt FL, för jag hade vinterkräksjukan innan, och dagen efter åkte karln bort en vecka. Så fanns bara et tillfälle att välja på att träffa rätt

Jag borde ha ÄL i helgen. Vi är bortresta, ska bo hos kompisar och dela sovrum med 6-åringen. Justså. Så jag tror ju att enligt Murphy lag så kommer jag garanterat at ha ÄL den här gången
  • Stormborne
    Stormborne skrev 2015-10-21 11:48:14 följande:
    Jag använder inte. Jag ids liksom inte, jag vet inte ens om jag har äl, och jag har en gång för länge sen i stort sett ruinerat mig på grav-tester, innan jag fick veta om min PCO. Så innan jag vet att jag har Äl öht, känns det onödigt. Jag använder FL's uträcknare bara för att ha något hum, har använt den för att kolla att jag inte har ÄL med, när vi inte velat skydda oss tidigare. 
    Med 1:an funkade det, jag hade bevisligen ÄL när jag skulle enligt FL, för jag hade vinterkräksjukan innan, och dagen efter åkte karln bort en vecka. Så fanns bara et tillfälle att välja på att träffa rätt

Jag borde ha ÄL i helgen. Vi är bortresta, ska bo hos kompisar och dela sovrum med 6-åringen. Justså. Så jag tror ju att enligt Murphy lag så kommer jag garanterat at ha ÄL den här gången
    Men? Jag citerade/svarade ju på Ang82's ilägg.... Suck
  • Kzon

Jag vet ju att ägglossning sker någonstans mellan dag 10-17 så försöker få till det under dessa dagarna. Har regelbunden mens (nästan på klockslaget), så äl är ganska så exakt den också. Men vill helst undvika att behöva tempa varje dag och tänka på det för mycket men efter 8 månader så blir man ju bara mer och mer medveten om exakt ALLT! Tyvärr....

• Hansson88

Hoppar in här.

Blev gravid i BIM Oktober -gruppen.

Fick missfall igår.

1 försöket efter MF.

BIM 22 Nov.

Blöder mycket just nu. Hoppas kroppen rättar till sig fort och att ÄL kommer igång.

• mkess
    Hansson88 skrev 2015-10-21 12:03:44 följande:

Hoppar in här.

Blev gravid i BIM Oktober -gruppen.

Fick missfall igår.

1 försöket efter MF.

BIM 22 Nov.

Blöder mycket just nu. Hoppas kroppen rättar till sig fort och att ÄL kommer igång.

Beklagar ditt missfall. Har gått igenom några missfall själv så vill du prata privat är det bara att skriva, tycker det hjälper en massa att veta att man inte är ensam!
  • Ejoma
    Emmi0306 skrev 2015-10-21 11:15:34 följande:

Jag vill också försöka vänta till bim, det är väl bara att bita ihop och vara tålmodig. >< tur att jag iaf ska jobba nu i helgen! ^^ är det ditt första barn också?

Ja jag vågar nog inte testa innan ???? nej det blir mitt andra barn, dottern är 5. Men det blir sambons första :) Ja jag jobbar också i helgen, sen nästa vecka är jag bara ledig på onsdag så den veckan lär gå snabbt :D
  • Lottch3n

Konstig fråga kanske. Men har någon av er varit med om att det känns som att någon "drar" i nedre delen av magen?

Bör ha ÄL idag, enligt min app iaf..

• Kolan91
    Kzon skrev 2015-10-21 11:03:36 följande:

Hej hej!

Helt ny med detta (FL) men tänkte att det är dags att hoppa in här och få lite pepp och tips från er. BIM 7/11, första barnet 8:e försöket. Börjar bli tufft...

Välkommen! Är också inne på försök nr 8 med första barnet och tänker mer än någonsin på att bli gravid :( jag har bim 8/11. När har du äl? :)
  • Cfmilla
    Lottch3n skrev 2015-10-21 14:04:06 följande:

Konstig fråga kanske. Men har någon av er varit med om att det känns som att någon "drar" i nedre delen av magen?

Bör ha ÄL idag, enligt min app iaf..

Japp haft det i nån vecka, men ingen äl än inte... Haha hoppas den kommer snart tack!
  • halfmoon

Åh! Håller på att bli tokig på de jävla ägglossningstesten! Har haft trådiga flytningar i flera dagar och det varierar mer än vanligt. Ännu ingen glad gubbe. Hoppas verkligen jag har ägglossning denna månaden och att kroppen samarbetar. Bryter ihop om missfallet pajat min cykel helt och det inte blir insemination denna månaden. Fan fan fan! :'(

Svar på tråden BIM november 2015