BIM november 2015
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Jag vet ju att ägglossning sker någonstans mellan dag 10-17 så försöker få till det under dessa dagarna. Har regelbunden mens (nästan på klockslaget), så äl är ganska så exakt den också. Men vill helst undvika att behöva tempa varje dag och tänka på det för mycket men efter 8 månader så blir man ju bara mer och mer medveten om exakt ALLT! Tyvärr....
Hoppar in här.
Blev gravid i BIM Oktober -gruppen.
Fick missfall igår.
1 försöket efter MF.
BIM 22 Nov.
Blöder mycket just nu. Hoppas kroppen rättar till sig fort och att ÄL kommer igång.
Hoppar in här.
Blev gravid i BIM Oktober -gruppen.
Fick missfall igår.
1 försöket efter MF.
BIM 22 Nov.
Blöder mycket just nu. Hoppas kroppen rättar till sig fort och att ÄL kommer igång.
Jag vill också försöka vänta till bim, det är väl bara att bita ihop och vara tålmodig. >< tur att jag iaf ska jobba nu i helgen! ^^ är det ditt första barn också?
Konstig fråga kanske. Men har någon av er varit med om att det känns som att någon "drar" i nedre delen av magen?
Bör ha ÄL idag, enligt min app iaf..
Hej hej!
Helt ny med detta (FL) men tänkte att det är dags att hoppa in här och få lite pepp och tips från er. BIM 7/11, första barnet 8:e försöket. Börjar bli tufft...
Konstig fråga kanske. Men har någon av er varit med om att det känns som att någon "drar" i nedre delen av magen?
Bör ha ÄL idag, enligt min app iaf..
Åh! Håller på att bli tokig på de jävla ägglossningstesten! Har haft trådiga flytningar i flera dagar och det varierar mer än vanligt. Ännu ingen glad gubbe. Hoppas verkligen jag har ägglossning denna månaden och att kroppen samarbetar. Bryter ihop om missfallet pajat min cykel helt och det inte blir insemination denna månaden. Fan fan fan! :'(