• nepe

BIM november 2015

Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till! GladGravid

• Svar på tråden BIM november 2015
  • Polkagrisen85

Är på Äl+ 6 och hade lite rosa flytningar nyss , hoppas på nid och inget annat ... Lr så va det för att ja va hård i magen :) detta är första riktiga försöket då vi legat i massor runt Äl... Väntar m spänning tills nästa helg !

• Smultrontjejen
    Polkagrisen85 skrev 2015-10-23 07:36:03 följande:

Är på Äl+ 6 och hade lite rosa flytningar nyss , hoppas på nid och inget annat ... Lr så va det för att ja va hård i magen :) detta är första riktiga försöket då vi legat i massor runt Äl... Väntar m spänning tills nästa helg !

Åh så spännande. Jag väntar på nid. Är ÄL+4. Också vårat första "riktiga" försök.
  • Anonym (Julibebis)

Kul att fler börjar närma sig ÄL.

För männen bör det ju vara julafton. Sexa sexa på!!

• Körsbärsblomma

Hej!
    Har läst ett tag i tråden men ej vågat ge mig in. Jag har BIM 1/11 och detta är första försöket på barn nr2 efter ett missfall i vecka 11. Hoppas det är okej att jag hänger på här!????

• Emmi0306
    Ejoma skrev 2015-10-22 21:50:45 följande:

Förlåt för inga tips än så länge, blev lite snabba ryck här hemma när jag kom på att jag hade möte med mina tränarkollegor idag (oopps)

Men jag har lite olika som kanske kommer till bra hand  längre fram.

Serier har vi: the originals (kanske du har sett ?), Blind spot, Gotham, Empire, Blood and oil, Our girl, Under the dome, beauty and the beast, Ballers (bra serie med the rock :D ), The 100

Filmer: advantageous, Pixels(rolig tkr ja :) Tomorrowland, Fantastic four(nya), southpaw, San Andreas, Soaked in bleach(dokumentär om kurt cobain), Max

Några som jag kommer på rakt ut nu :) hoppas du hittar nått som är bra :D

Hihi ingen fara! ^^ man har ju faktiskt ett liv utanför fl också! XD Tack för tipsen, dem kommer jag absolut att kolla upp, vissa har jag sett men långt ifrån alla.
  • Ejoma
    Körsbärsblomma skrev 2015-10-23 11:30:24 följande:

Hej!

Har läst ett tag i tråden men ej vågat ge mig in. Jag har BIM 1/11 och detta är första försöket på barn nr2 efter ett missfall i vecka 11. Hoppas det är okej att jag hänger på här!????

Absolut det är bara o hänga på. Vi blir bara glad med fler :D jag har också bim 1/11 :D
  • Emmi0306
    Körsbärsblomma skrev 2015-10-23 11:30:24 följande:

Hej!

Självklart är det okej! ^^ välkommen! lycka till. ^^
  • Agge83
    Ejoma skrev 2015-10-22 21:52:52 följande:

Välkommen, hoppas det tar sig även fast de va 5 dagar innan. dom små rackarna kan ju faktiskt överleva upp till en vecka där inne :D Ja som emmi skrev så tänker jag o hon försöka vänta så länge som möjligt :D

Ja det blir svårt känner jag! Nu är det iaf +7.. Å massa molvärk. Försöker intala mig själv att det inte är möjligt att det skall kunna ta sig med så många dagar innan.. Å är ju ju snart 12år!! Sedan jag blev gravid första gången så kroppen börjar bli gammal ;)
Svar på tråden BIM november 2015