BIM november 2015
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Är på Äl+ 6 och hade lite rosa flytningar nyss , hoppas på nid och inget annat ... Lr så va det för att ja va hård i magen :) detta är första riktiga försöket då vi legat i massor runt Äl... Väntar m spänning tills nästa helg !
Är på Äl+ 6 och hade lite rosa flytningar nyss , hoppas på nid och inget annat ... Lr så va det för att ja va hård i magen :) detta är första riktiga försöket då vi legat i massor runt Äl... Väntar m spänning tills nästa helg !
Morrn morrn här var det blinkande smiley imorse! All in :)
Skönt med fredag!
Kul att fler börjar närma sig ÄL.
För männen bör det ju vara julafton. Sexa sexa på!!
Hoppar in här! Fick precis mens. Ny bim 19 november. Äl runt 7e.
Hej!
Har läst ett tag i tråden men ej vågat ge mig in. Jag har BIM 1/11 och detta är första försöket på barn nr2 efter ett missfall i vecka 11. Hoppas det är okej att jag hänger på här!????
Förlåt för inga tips än så länge, blev lite snabba ryck här hemma när jag kom på att jag hade möte med mina tränarkollegor idag (oopps)
Men jag har lite olika som kanske kommer till bra hand längre fram.
Serier har vi: the originals (kanske du har sett ?), Blind spot, Gotham, Empire, Blood and oil, Our girl, Under the dome, beauty and the beast, Ballers (bra serie med the rock :D ), The 100
Filmer: advantageous, Pixels(rolig tkr ja :) Tomorrowland, Fantastic four(nya), southpaw, San Andreas, Soaked in bleach(dokumentär om kurt cobain), Max
Några som jag kommer på rakt ut nu :) hoppas du hittar nått som är bra :D
Hej!
Har läst ett tag i tråden men ej vågat ge mig in. Jag har BIM 1/11 och detta är första försöket på barn nr2 efter ett missfall i vecka 11. Hoppas det är okej att jag hänger på här!????
Hej!
Välkommen, hoppas det tar sig även fast de va 5 dagar innan. dom små rackarna kan ju faktiskt överleva upp till en vecka där inne :D Ja som emmi skrev så tänker jag o hon försöka vänta så länge som möjligt :D