BIM november 2015
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
åhh, är så trött i kroppen och vill i princip sova bort hela dagen känns det som. Plus svullen, känns som jag ätit för mycket och kissblåsan är full.. dagarna går segt när jag inte jobbar och det enda jag vill är att ta ett test och att det är positivt.
Men, från och med lördag jobbar jag ända till tis sen tors till måndag så kommer gå fort. Vet ej fortfarande dock om jag ska ta på bim dagen alltså på söndag den 1a eller om jag ska ta morgonen på måndagen den 2a.
åhh, är så trött i kroppen och vill i princip sova bort hela dagen känns det som. Plus svullen, känns som jag ätit för mycket och kissblåsan är full.. dagarna går segt när jag inte jobbar och det enda jag vill är att ta ett test och att det är positivt.
Men, från och med lördag jobbar jag ända till tis sen tors till måndag så kommer gå fort. Vet ej fortfarande dock om jag ska ta på bim dagen alltså på söndag den 1a eller om jag ska ta morgonen på måndagen den 2a.
Samma här! >< jag mår illa, magen känns orolig, jag har typ någon sorts mensvärksliknande smärta i mage och ländrygg, en obehaglig "smärta" där nere :-P, är trött och tiden går långsammare än någonsin. Gaaah! :-P
Jag jobbar nu fre-sön och sen tors-fre och det ska bli jätteskönt! :-P för att fördriva tiden försöker jag pyssla här hemma men det är inte så roligt när man inte mår något bra. Snart ska mannen åka iväg och meka på bilen så då blir jag ensam här hemma och det är värst tycker jag. Filmtips mottages! :-P
Jag vet inte heller när jag ska ta testet, det beror ju lite på om mensen kommer tidigare än bim (vilket den absolut inte får göra för jag vill plussa!) och hur jag känner på sön/mån.
Hej hoppar in här, Fick mens på BIM +5 nu i oktober så bara att ta nya tag nästa gång. Har kört med naturalcykel och ältest, men för att försöka få bort lite hjärnspöken så har jag bestämt att strunta i allt det under kommande månad. Ska försöka leva som vanligt och inte tänka så mycket. Hoppas på att vi kan stötta varandra i denna tråd. Fick ett missfall i somras i v6. Nästa BIm 18/11.
Ja känns ju nästan som att de är bättre att vänta typ 1-2 dagar efter bim istället. Vad gillar du för sorts filmer? Kanske har några bra på lager :)
Smyger in här :) har BIM 1/11. Hade dock bara sex 5 dagar innan äggglossning då min sambo var borta.. Så nu är det äl+6 å tiden går så sakta... Tänker att det iaf får gå en vecka till innan man vågar testa.. ;) men det är jobbigt att vänta :)
Smyger in här :) har BIM 1/11. Hade dock bara sex 5 dagar innan äggglossning då min sambo var borta.. Så nu är det äl+6 å tiden går så sakta... Tänker att det iaf får gå en vecka till innan man vågar testa.. ;) men det är jobbigt att vänta :)
[quote=75909252][quote-nick]Emmi0306 skrev 2015-10-22 18:21:10 följande:[/quote-nick]Hihi välkommen! Jag har bim 2/11, så vi får pina genom väntan tillsammans. :-P jag och Ejoma tänkte försöka vänta med testen så länge vi klarar av det. Vi få testa samma dag! Haha :-P[/quote
Ha ha tack! Ja hur det skall gå.. ;) beställde tom ett testa tidigt igår aå borde få hem det imorn. Har ju läst om många som plussar på äl+12, men det känns liiiite hopplöst när det är 5 dagar innan.. ;) men under har ju skett innan :) känner du något?
[quote=75909252][quote-nick]Emmi0306 skrev 2015-10-22 18:21:10 följande:[/quote-nick
Ha ha tack! Ja hur det skall gå.. ;) beställde tom ett testa tidigt igår aå borde få hem det imorn. Har ju läst om många som plussar på äl+12, men det känns liiiite hopplöst när det är 5 dagar innan.. ;) men under har ju skett innan :) känner du något?
Lol :-P jag visste inte ens om att det fanns såna test. :-P hur säkra är dem? Jag känner att om jag testar för tidigt så kommer jag inte lita på resultatet och ändå vilja ta ett nytt senare. :-P jag har massa "symtom" men jag vet inte om de bara är påhittade av min hjärna och kropp. :-P själv då?