BIM november 2015
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Cd 10 idag, brukar ha äl runt dag 16-20 så ett tag kvar :p
Väldigt optimistiskt men var på Lidl idag och de hade extrapris på pilatesboll (sån stor) och de är väldigt bra att sitta på när man är gravid och har börjat få mage, bra träning för bäckenet. Så köpte faktiskt en :o men den lär väl få ligga i ett skåp nu ett tag, hoppas bara det inte dröjer allt för länge innan jag får användning för den!
Måste fråga er!!
Ska testa ÄL-test för första gången (Clearblue digital). Kan jag ta ett test nu på kvällen, eller är det bättre imorgon bitti? Om jag tar nu på kvällen måste jag alltid ta vid den här tidpunkten under veckan då?
[quote=75897011][quote-nick]Ejoma skrev 2015-10-19 20:26:00 följande:[/quote-nick]Ja jag med, men tar det sig inte nu har jag en till chans med bim 28e november. så hoppas jag inte har sån otur att det blir nit på båda :([/u
Å då har du ju dubbelchans! Förhoppningsvis blir det det magiska plusset direkt!
Hej alla då fick man komma till november nu eftersom kroppen verkar funka som en klocka här. Fått mens exakt på samma dag 3 månader i rad nu sen jag tog ut min hormonspiral. Vill någon snäll lägga mig till listan bim 16 nov 4 försöket till barn nr 3
Hej!! Vilket streck tycker ni ser starkast ut?? ????????
Är det äl test är det inget som är positivt för då ska båda strecken vara lika starka. Iaf på mina och de ska tas på em