BIM november 2015
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Äntligen fick jag positivt på äl-testen, dag 19 idag, brukar ha på dag 15-16, men passade bra då sambon var borta i helgen. Så sex igår och idag och ev imorgon så får vi se hur det går.
Bim 1/11 (har bara 12 dagars lutealfas) - har uppdaterat bim-listan
Kan någon med dator lägga mig på 16 nov 4 försöket till en trea
Wohoooo blinkande gubbe!! Äntligen. Va så orolig att spolningen skulle skjuta upp äl
Kan någon med dator lägga mig på 16 nov 4 försöket till en trea
Ingen stegring igårkväll heller på ÄL testet. Eller jag såg ett svagt svagt streck,vilket jag inte kunnat se innan. Så jag håller verkligen tummarna för att det är starkare idag. Haft molvärk,illamående och hugg vid äggstockarna idag. Är bara rädd för att min ÄL är sen, i min redan jättelånga cykel :(
Funderar lite på äl tester, är det någon mer som inte använder dom? Jag velar om det är dags att prova det men samtidigt känns det lite som ett stress moment.
Wohoooo blinkande gubbe!! Äntligen. Va så orolig att spolningen skulle skjuta upp äl
Slutade med p-piller 10 september, pillermens 15 september. Första försöket var BIM 13 oktober, inget plus däremot kom första riktiga mensen på många år i fredags 16 oktober (31 dagar efter pillermensen). Så nu verkar kroppen vara på banan. Bara att köra.
BIM 13 november. Första barnet. Andra försöket!