BIM november 2015
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
åh vad spännande! Håller tummarna! Fick du "kämpa" mycket för att få det?
Jag tempar också. Jag vet inte faktiskt, mina cykler såg också (nästan) likadana ut till en början men nu lever den sitt eget liv jämt så det kan nog variera :/ Håller tummarna för dig!
Jag hade jättejämn och rätt låg kurva vid en graviditet, enda jag kan komma på.
En fraga till er alla, har era man gjort nagra andringar i livsstil for a maximera fertiliteten?
Jag menar, jag slutade roka precis innan jag tog ut spiralen, jag dricker max en kopp kaffe om dagen, och pa helgerna ingen alls, jag ater nyttigare och jag tranar for att halla kroppen i gang (men i lagom mangd saklart) och jag dricker knappt alkohol.
Min pojkvan vill jattegarna ha barn (det var hans ide) men det verkar lite som om han inte forstar att han ocksa borde forsoka leva lite halsosammare for att maximera hans fertilitet.
Sa vad gor era man (om ni nu forsoker bli gravida den vagen s a s) for att hjalpa till fran deras hall?
Jag vet inte, jag brukar vara ganska punktlig men det känns verkligen så. Jag är sjukt ledsen och besviken. jag hoppas det känns bättre sen efter mensen så att vi kan försöka igen. Jag får hålla tummarna åt er så länge.
Håller tummarna för dig åh, nästa månad har du ny chans :) <3 jag börjar få som mensvärk så känns som att de kanske blir nit denna gång också :)
Ang ägglossning test, har stickor från graviditetskollen, ska dom alltså bli lika starka som det första sträcket? Har inte så bra koll på detta..
Förra månaden blev det aldrig så starka och den här gången syns det knappt. Ska ha ägglossning nu på fredag och som sagt, ser bara en tendens till typ ett "spökstreck".