BIM november 2015
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Vilka test använder du? Ska jag vara ärlig så visste jag inte att alla inte alltid får ägglossning, detta är helt nytt för mig. Jag fick bara känslan att tänk om man försöker månad efter månad och varje gång blir ledsen för att det inte blir något, och så har man inte ens ägglossning?! Jag köpte ju hem ÄL-test mest på skoj för att verkligen kunna pricka in, men nada?! Bör man kolla upp detta? Hur tänker du?
(sorry för 100 frågor)
Sorry för spam haha men jag fick positivt äl test idag :D blev såååå glad, både jag och mannen. Trodde att det var kört denna månaden. Men vill nån ändra mitt bim?:) Får flytta fram till den 11/11 istället, första försöket efter mf, första barnet. Tack!
Håller tummarna för att det hjälper! Jag ska även boka in ett ultraljud när det börja närma sig äl efter jag börjar med tabletterna. Fick du göra det också? Vad kollar dom då?
Jag fick min mens tidigt och idag kom den igång ordentligt. Snacka om jag blev besviken. Nya tag senare i månaden.
Kan någon hjälpa mig att flytta min bim till den 23/11, första barnet, andra försöket.
Hoppar in här jag med. Bim 30 nov!!
Väntar och väntar och väntar!
7/11 känns som en evighet bort. Försöker att inte känna efter så mycket den här gången. De första 2 försöken analyserade jag minsta lilla tecken och blev så besviken när tant röd dök upp. Har dock haft en typ molande värk sedan igår men på nåt sätt känns det som att den sitter för högt upp.
Har tidigare försökt låta bli att testa innan BIM men den här gången gör jag ett undantag. Min sambo fyller år på BIM -3 så jag tänker testa på morgonen innan jag ger honom frukost på sängen. Så jag håller tummarna för att kunna ge honom en fantastisk födelsedagspresent :D