BIM november 2015
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Helvete.. Inge mys igår med sambon, och nu ligger han i soffan och toksnarkar.. Känns sjukt jobbigt att hela tiden tänka: får inte missa ÄL.. Fan känns inge bra detta :/ lär Ju inte bli bebis denna månaden heller :( lite neggo känner jag nu. Crap!
Helvete.. Inge mys igår med sambon, och nu ligger han i soffan och toksnarkar.. Känns sjukt jobbigt att hela tiden tänka: får inte missa ÄL.. Fan känns inge bra detta :/ lär Ju inte bli bebis denna månaden heller :( lite neggo känner jag nu. Crap!
Hej! Sitter här med ett ma v7, som blödningen startade på igår, om kroppen sköter allt som det ska, och ägglossning sker som vanligt som det gjort tidigare efter missfall har jag BIM den 21/11.
Så det här blir andra försöket att få ett syskon till min dotter på 4år:)
Tråkigt, jag fick dock också mens på första försöket :/ man blev så otroligt besviken men endå kändes de som att de va så självklart att det inte skulle gå på första
Tänkte köra ägglossnings test denna månaden! Enligt min app ska mina fertila dagar börja den 1a och äl ska inträffa den 4e! Men ska jag då ta första äl testen den 1a då?
Tänkte köra ägglossnings test denna månaden! Enligt min app ska mina fertila dagar börja den 1a och äl ska inträffa den 4e! Men ska jag då ta första äl testen den 1a då?
Vi är på försök 7 nu. blev gravid tidigare direkt efter pillerstopp och nästa gång på andra försöket. Så jag vet ju att jag kan bli gravid med maken.. Men är 7 år äldre än sist så intalar mig att det är det.. Men det känns tungt..
Hoppas på plus för oss som försökt ett tag, särskilt för är som är på 10+. Det är verkligen er tur.
Vi verkar vara ett fåtal som passerat 2-siffrigt i försök.
Hur håller ni ångan uppe? Vi är på försök nr 12....
Välkomna alla ni från oktobertråden, och alla andra såklart! Det är ett härligt gäng här inne! Håller tummarna för er alla!
Själv sitter man fortfarande och hoppas på att få en jävla äl denna månad. Skulle kommit för flera dagar sen men ingen i sikte.. inte haft någon äl förra två cyklerna heller. imorgon ringer jag doktorn :(
Någon som varit i min sits?
Efter flera försök efter missfall har jag ätit pergotime. Idag äl +5... Tycker denna väntan mellan äl och bim är så jobbig, man vill bara dagarna ska gå så man vet. Har vart skendräktig i 6 månader nu och mängden gravtest som man förbrukat kostar ju som en semesterresa snart;) . Hur försöker ni tänka för att inte bli tokiga ;) ?? Hoppas på många plus i gruppen denna månad