BIM november 2015
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Sorry för spam haha men jag fick positivt äl test idag :D blev såååå glad, både jag och mannen. Trodde att det var kört denna månaden. Men vill nån ändra mitt bim?:) Får flytta fram till den 11/11 istället, första försöket efter mf, första barnet. Tack!
Hej!
Jag hoppar in här jag med.
Jag har bim i slutet av månaden, men osäker på när. Jag är inne på 4:e dagen på min mens så det är ett tag kvar.
Jag har precis börjar tempa och är lite osäker på hur det fungerar.
Om man misstänker att man har feber, ska man tempa ändå? :)
Vissa av er som tempar verkar vara så duktiga så tänkte att jag skriver här och frågar. Kunde inte läsa om det på nätet.
Jag håller verkligen tummarna för att det är våran tur nu i november.
Jag och min sambo är inne på 10:e försöket, första barnet. Misstänkt bim 27:e november. Hade mf i september då blir andra försöket efter mf.
Kram på er
Jag har också bim 27 november! Så vi får följas åt!
Är mitt uppe i mensen så hoppar över hit...min mens kom två dagar sent (lagom sent så man hann hoppas, grrr) så antar att min äl flyttas fram oxå. Har äl runt den 9 november o bim runt den 23 november...är trött på att vänta nu, har försökt sedan maj. Vet att det tog ett år förra gången men hade hoppats på att det skulle gå fortare denna gången...
Mens? Fick ljusrosa på pappret igår och tänkte genast att det var mensen som var på g. På kvällen tog jag ut tampongen som då var ljusbrun mest slemmig och nu inget alls? Va fan? Nidis? Nån med erfarenhet? Bim 2/11