BIM november 2015
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Hej
Jag har ägglossning 30/10 och bim den 13/11..
Tror jag då jag är rätt ny på detta, då första barnet var oplanerad.
Går efter en app som jag använder..
Vi har myst i förrgår, igår och hoppar nog denna dagen och passar på imorgon igen, och hoppas det tar sig
Är en djungel detta ju, så känns inte som det kommer ta sig..
Lycka till alla som väntar på plus <3 :-* <3
Kom som brun flytning på trosskyddet nyss.....jaja, mensen kommer tidigare än jag räknat med......eller kan det vara nid? Sent med äl+11?
En fraga till er alla, har era man gjort nagra andringar i livsstil for a maximera fertiliteten?
Jag menar, jag slutade roka precis innan jag tog ut spiralen, jag dricker max en kopp kaffe om dagen, och pa helgerna ingen alls, jag ater nyttigare och jag tranar for att halla kroppen i gang (men i lagom mangd saklart) och jag dricker knappt alkohol.
Min pojkvan vill jattegarna ha barn (det var hans ide) men det verkar lite som om han inte forstar att han ocksa borde forsoka leva lite halsosammare for att maximera hans fertilitet.
Sa vad gor era man (om ni nu forsoker bli gravida den vagen s a s) for att hjalpa till fran deras hall?
Kom som brun flytning på trosskyddet nyss.....jaja, mensen kommer tidigare än jag räknat med......eller kan det vara nid? Sent med äl+11?
Mina äl tester igår och idag! Hoppas innerligt att det stegras ännu mer och att äl sker i helgen! :D
Mina äl tester igår och idag! Hoppas innerligt att det stegras ännu mer och att äl sker i helgen! :D
[quote=75936032][quote-nick]Eemmmmaa86 skrev 2015-10-29 16:36:06 följande:[/quote-nick]Härligt! När tror du att du har din äl?[/
Ja du det är det jag funderar på, enligt natural cycles så ska äl vara på söndag, men kan ju dra ut tills måndag om det inte stegras fort nu.. :) ska ta äl tester varje dag nu och mysa varje dag så vi inte missar det :)