• nepe

BIM november 2015

Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till! GladGravid

• Svar på tråden BIM november 2015
  • nepe
    SamsonS skrev 2015-10-28 11:16:18 följande:
    Egentligen BIM 4/11, men eftersom jag inte verkar ha haft någon ÄL denna månad så vet jag inte heller :/ om jag går efter appen och när vi hade sex, och hoppas på att jag fått ÄL tidigare än jag trott, så borde jag ha BIM på fredag. Tänkte nog ta ett test då och om det är neg så vänta till iaf 4/11 om inget annat händer. Vilket försök är ni på nu?

Åh hoppas att din ÄL kommer igång. Tänk att det egentligen är så svårt att bli gravid, så mycket som spelar in för att man ska få ett plu
    Du har säkert skrivit det innan, men varför tror du inte att du hade äl nu igen? åh, hoppas för din skull! Vi är bara på riktiga försöket nr 2, när vi  ordentligt sagt till varandra  att vi försökt om du förstår. Men har haft koll länge och därför frustrerande att nu veta att jag inte haft äl på 3 månader :(
  • nepe
    Längtanefterstorken skrev 2015-10-28 21:52:49 följande:
    Jag har samma problem. Blir orolig över att jag överhuvudtaget inte har någon ägglossning? Jag har clearblue, använt alla 10 nu och alla visade på en cirkel, inte i närheten av varken blinkande eller fast smiley. Obestämd Skulle haft ägglossning i måndags...
    Exakt samma här, fast skulle egentligen haft i söndags :( så jävla deppigt! (!!!)
  • Kstadtjej87

Jag har samma problem. Blir orolig över att jag överhuvudtaget inte har någon ägglossning? Jag har clearblue, använt alla 10 nu och alla visade på en cirkel, inte i närheten av varken blinkande eller fast smiley.  Skulle haft ägglossning i måndags...

Har med CB digital, väntar några dagar till har 4st kvar så hoppas verkligen. Jätte konstigt anners. :(
  • Längtanefterstorken
    nepe skrev 2015-10-28 21:57:29 följande:
    Exakt samma här, fast skulle egentligen haft i söndags :( så jävla deppigt! (!!!)

Vilka test använder du? Ska jag vara ärlig så visste jag inte att alla inte alltid får ägglossning, detta är helt nytt för mig. Jag fick bara känslan att tänk om man försöker månad efter månad och varje gång blir ledsen för att det inte blir något, och så har man inte ens ägglossning?! Jag köpte ju hem ÄL-test mest på skoj för att verkligen kunna pricka in, men nada?! Bör man kolla upp detta? Hur tänker du? 

(sorry för 100 frågor)

• Längtanefterstorken
    Kstadtjej87 skrev 2015-10-28 22:01:28 följande:
    Har med CB digital, väntar några dagar till har 4st kvar så hoppas verkligen. Jätte konstigt anners. :(

Ja, jag håller tummarna för oss allihopa! Nästa månad ska jag nog börja testa senare så jag inte gör slut på dem.

• Ejoma
    Emmi0306 skrev 2015-10-28 17:52:47 följande:

Många verkar ju säga att man kan ha som mensvärk när man är gravid så än får du inte ge upp hoppet.

Får hoppas, märks på söndag :)
  • Ev1l
    Jag har samma problem. Blir orolig över att jag överhuvudtaget inte har någon ägglossning? Jag har clearblue, använt alla 10 nu och alla visade på en cirkel, inte i närheten av varken blinkande eller fast smiley. Obestämd Skulle haft ägglossning i måndags...
    Har bim 16 nov, äl 2 nov, håller tummarna för oss :)
  • Ludde123

Hej! Ny här, har Bim på lördag/söndag......testade idag då nyfikenheten tog över, dock ej med morgonurin, det blev neg.

Har illamående som kommer o går, mensvärk, och ömmande bröst. Brukar ej ha dessa tydliga symptom vid pms....så kanske kan det vara någon som har börjat att växa......

Vi har tre barn, 6,11 och 13, så det var några år sedan sist????

• livias
    Symetrical skrev 2015-10-28 10:31:25 följande:
    Jag kör letrozol nu med förhoppning att få tidigare äl (kommit på dag 41-44 senaste cyklerna). Har en tablett kvar nu, sen får vi se om äl dyker upp som den ska.
    Håller tummarna för att det hjälper! Jag ska även boka in ett ultraljud när det börja närma sig äl efter jag börjar med tabletterna. Fick du göra det också? Vad kollar dom då?
  • livias
    nepe skrev 2015-10-28 11:02:29 följande:
    åh vad spännande! Håller tummarna! Fick du "kämpa" mycket för att få det?
    Vad bra att du ringde nepe!:) jag vet inte än, då det är tänkt att jag ska börja äta från nästa mens.... Men man kan ju hoppas att den inte dyker upp:)
Svar på tråden BIM november 2015