BIM november 2015
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Jag har samma problem. Blir orolig över att jag överhuvudtaget inte har någon ägglossning? Jag har clearblue, använt alla 10 nu och alla visade på en cirkel, inte i närheten av varken blinkande eller fast smiley. Skulle haft ägglossning i måndags...
Vilka test använder du? Ska jag vara ärlig så visste jag inte att alla inte alltid får ägglossning, detta är helt nytt för mig. Jag fick bara känslan att tänk om man försöker månad efter månad och varje gång blir ledsen för att det inte blir något, och så har man inte ens ägglossning?! Jag köpte ju hem ÄL-test mest på skoj för att verkligen kunna pricka in, men nada?! Bör man kolla upp detta? Hur tänker du?
(sorry för 100 frågor)
Ja, jag håller tummarna för oss allihopa! Nästa månad ska jag nog börja testa senare så jag inte gör slut på dem.
Många verkar ju säga att man kan ha som mensvärk när man är gravid så än får du inte ge upp hoppet.
Hej! Ny här, har Bim på lördag/söndag......testade idag då nyfikenheten tog över, dock ej med morgonurin, det blev neg.
Har illamående som kommer o går, mensvärk, och ömmande bröst. Brukar ej ha dessa tydliga symptom vid pms....så kanske kan det vara någon som har börjat att växa......
Vi har tre barn, 6,11 och 13, så det var några år sedan sist????