BIM november 2015
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Jag har BIM 1-3 och jag känner precis som du. Förra veckan hade jag ömma bröst och "mensvärk" dessutom.
Tog test i morse men vet inte om jag inbillar mig en skugga av ett streck. Ännu inga tecken på mens i alla fall.
Jag har bim den 5:e tog ett test i motse och på EM som båda visade svagt plus.. Känner ingenting
ÄL +17 el ngt sådant idag. Har oregelbunden mens så vill inte kolla för tidigt men jag tror att jag är gravid. Har varit småyr, hungrig och haft småont i magen i ngn vecka. Ska ta test ihop med min kille ikväll. Med första barnet så visste hag själv ett oar dagar men vill att vi aka få det bekräftat tillsammans den här gången. Var inte riktigt beredd på att det skulle gå så fort men är jag gravid så är det jättekul såklart :)
Är det någon mer än jag som inte har någon aning om när ni har BIM? Min Vykel varierade mellan 28-40 dagar innan jag började ned p-piller för två år sedan. Då hade jag dock precis kommit ur många års anorexi och hade ännu inte fått normal menstruation. Det är troligast att jag har bim någon gång i början av november, men om jag hade haft/har 28 dagars cykel så skulle bim varit den 28/10. Jag testade negativt den dagen. Dagen efter började jag må illa och det har hållt i sig sedan dess. Jag har varit extremt känslig för dofter, allt luktar starkare och mycket som jag har gillat luktar plötsligt äckligt. Min ena (!) bröstvårta gör ont och det ilar i tjejmagen.
Det verkar helt orimligt att det är en graviditer det rör sig om. Kan symptom dyka upp så plötsligt och bara en dag efter att ha testat negativt? Kan symptomen till och med komma när det ännu är för tidigt för ett gravtest? (Det skulle ju kunna vara en ny version av pms... Ska nog vänta några dagar/någon vecka med att testa, om nu inte mensen dyker upp.)
Är det någon mer än jag som inte har någon aning om när ni har BIM? Min Vykel varierade mellan 28-40 dagar innan jag började ned p-piller för två år sedan. Då hade jag dock precis kommit ur många års anorexi och hade ännu inte fått normal menstruation. Det är troligast att jag har bim någon gång i början av november, men om jag hade haft/har 28 dagars cykel så skulle bim varit den 28/10. Jag testade negativt den dagen. Dagen efter började jag må illa och det har hållt i sig sedan dess. Jag har varit extremt känslig för dofter, allt luktar starkare och mycket som jag har gillat luktar plötsligt äckligt. Min ena (!) bröstvårta gör ont och det ilar i tjejmagen.
Det verkar helt orimligt att det är en graviditer det rör sig om. Kan symptom dyka upp så plötsligt och bara en dag efter att ha testat negativt? Kan symptomen till och med komma när det ännu är för tidigt för ett gravtest? (Det skulle ju kunna vara en ny version av pms... Ska nog vänta några dagar/någon vecka med att testa, om nu inte mensen dyker upp.)
Jo jag håller tummarna... Vill bara mensen ska ta slut nu. Ska försöka inte tänka så mycket på att jag vill bli gravid. Då brukar det aldrig ta sig. Man ska bara låta det ske av sig själv.
Ajdå då är det värre. Vi har väldigt mycket sex även när vi inte har äl :) nästan varje dag.
Hoppas vi får till en knodd nu båda två
Vill någon vänlig själ som har en dator flytta fram mig på BIM-listan till den 10 november? Ägglossningen var lite sen.
Jo jag håller tummarna... Vill bara mensen ska ta slut nu. Ska försöka inte tänka så mycket på att jag vill bli gravid. Då brukar det aldrig ta sig. Man ska bara låta det ske av sig själv.
Ja jag dricker inte ens alkohol, inte gjort på fem år. Varken snusar eller röker.. Så där ska det då inte vara problem. Brukar också ligga kvar fem minuter typ bara för att de ska få simma dit de ska....
Nästa BIM för mig är
29/11
Fertil mellan 11-16/11 någon gång.
Så håller tummarna att det tar sig denna månad, men ska som sagt försöka att inte tänka så mycket.
Ja jag försöker också inte tänka så mycket utan bara leva. Förra månaden undvek jag alkohol o tänkte hela tiden o kände efter hela tiden o blev så ledsen när mensen kom.
Nu tänker jag bara låta det vara, har däremot kommit på att jag alltid stiger upp direkt efter o går på toa så denna månaden har jag varje gång legat kvar en bra stund för att spermierna ska få en chans att simma rätt :)