BIM november 2015
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Kan ju mycket väl vara en nidblödning.. brukar väl ske 7-14 dagar efter ÄL. Det är även då som kroppen börjar producera HCG hormonet som gör att vi får det där pluset på testet. Är du på BIM nu? Eller vilken dag på cykeln är du?
Har BIM på lördag och det känns som en evighet tills dess... suck..
Måste fråga, någon som har bim runt 4-5 november och misstänker att man är gravid??
Hur känner ni i såfall?
Jag känner inte igen mig själv, är super irriterad på min sambo, gråter super lätt, blir super arg på små saker och höjer min röst. Brukar aldrig vara så här vid mens tiderna annars, så börjat fundera om man är gravid!? Börjat kissa på nätterna med.
Måste fråga, någon som har bim runt 4-5 november och misstänker att man är gravid??
Hur känner ni i såfall?
Jag känner inte igen mig själv, är super irriterad på min sambo, gråter super lätt, blir super arg på små saker och höjer min röst. Brukar aldrig vara så här vid mens tiderna annars, så börjat fundera om man är gravid!? Börjat kissa på nätterna med.
Hur känner ni i såfall?
Nån som använt gravidkollen.se gravtest? Hur tidigt har ni plussat på dom?
Jag har bim den 5:e tog ett test i motse och på EM som båda visade svagt plus.. Känner ingenting
Hur känner ni i såfall?
Ja räknat med att jag skulle ha 28 dagars cykel så borde jag ha bim på måndag. Känner mig inte gravid alls. Haha får ta ett test i veckan om jag inte fått mens!
Åh spännande, du ska se att veckan går fort! Håller
Tummarna för dig!
Nån som använt gravidkollen.se gravtest? Hur tidigt har ni plussat på dom?
Och runt vecka 12 kunde jag inte krama folk för mina bröst gjorde såååå ont..????
Har oxå känt mig jätte lättretlig på senaste.. har varit en riktigt häxa på min sambo och stört mig på hur han äter.. har även känt mig lite nedstämd ???? hoppas det är ett bra tecken ????