BIM november 2015
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Ny månad & nya tag! Här kan vi ha en ny tråd för oss med BIM i november. Önskar alla lycka till!
Jag har BIM 5 november, känner inget alls annat än lättretlig/nedstämd. Har inte så stora förhoppningar så kommer inte att testa förrän mensen börjar vara sen. Med min tidigare graviditet visste jag det direkt
Ja jag dricker inte ens alkohol, inte gjort på fem år. Varken snusar eller röker.. Så där ska det då inte vara problem. Brukar också ligga kvar fem minuter typ bara för att de ska få simma dit de ska....
Nästa BIM för mig är
29/11
Fertil mellan 11-16/11 någon gång.
Så håller tummarna att det tar sig denna månad, men ska som sagt försöka att inte tänka så mycket.
Tack ????
Peppar peppar, hoppas man plussar på andra försöket ???? innan jul iaf hoppas ja.
Min mens började förra måndagen o slutade i fredags...nästa äl är nästa måndag men fick detta idag, mina ältest brukar inte vara så här starka så här tidigt. Så vet inte vad min kropp håller på med just nu :/
Min mens började förra måndagen o slutade i fredags...nästa äl är nästa måndag men fick detta idag, mina ältest brukar inte vara så här starka så här tidigt. Så vet inte vad min kropp håller på med just nu :/
Ja, precis min tanke :)
Vad jobbigt att det är så. Gör ju inte barnproduceringen mer enkel direkt. Kag hoppas verkligen att ni får svar snart och at det löser sig.
Ska bli intressant och följa er resa, om jag får? :)
Bra! Då ser man ju om ägget släpper också. Berätta hur det går sen :)
Jag vet att det kan ta tid för kroppen att komma igång efteråt, det tog två månader för mig tills jag fick "riktig" mens. Sen dess har det varit regelbunden så jag tror inte att det är pga ppillerna faktiskt :/
Lycka till till er också <3
uppdatering, fick full styrka på ägglossningstestet idag, har även svag värk vid äggstockarna, måste betyda nånting, vi har legat i varje dag, morgon och kväll i 1 veckas tid, för att vara på den säkra sidan. Håller verkligen tummarna att det tar sig denna gång :)
JAG ÄR GRAVID!!!! efter 18mån så äntligen är det våran tur!
Gråter skakar å är superlycklig just nu..
JAG ÄR GRAVID!!!! efter 18mån så äntligen är det våran tur!
Gråter skakar å är superlycklig just nu..