• Marremarräng

BF i juli 2016 som bor i Göteborg eller i närheten.

Hej! Jag heter Marie och är 39 år och bor i Mölnlycke utanför Göteborg. Söker andra gravida tjejer som ska ha barn i sommar. Jag är ensamstående men alla r välkomna i tråden oavsett ålder och partner/ singelmamma.

• Svar på tråden BF i juli 2016 som bor i Göteborg eller i närheten.
  • Moorii
    mcflurry skrev 2015-11-18 07:35:53 följande:

Ja, 3 veckor kvar till rul... Nu är fvp likt rul så känns skönt att man gjort det..de gjorde ju ultraljud igår å kollar. Å att man ska dit om ett par veckor igen känns skönt...lugnande att kolla med jämna mellanrum

Förstår det! Måste varit fantastiskt att se pyret där inne, känns väl mer verkligt då kan jag tänka mig :)

Om allt ser bra ut den 7/12 så kommer vi boka tid för ultraljud vecka 13 också, så kanske man kan vara hyfsat säker efter det :)
  • Maräng87

Hoppar in här jag med :) 28 år och gravid i v 12 (11+1) med andra barnet. Storasyster är 3 år.

• Marremarräng

Hej allihopa! Va kul att så många hittade hit :) Någon som är sugen på en gravidträff?

Kram Marie

• cutepoison

Hej, 

Hoppas det är okej att hoppa in här. Jag är 28 år och gravid med första barnet efter IVF, så vi har försökt väldigt många år innan vi äntligen lyckades. Jag är väldigt tidigt i graviditeten, vecka 4+2 och har räknat ut att BF borde vara kring 26 juli. Jag bor i Mölndal. 

• Pyretsmamma82
    Marremarräng skrev 2015-11-19 18:32:44 följande:

Hej allihopa! Va kul att så många hittade hit :) Någon som är sugen på en gravidträff?

Kram Marie

Ja, det hade varit jätteroligt!

Gick in i vecka 12 idag (11+0). Hoppas att illamåendet avtar nu.
    Var hos BM idag och tog blodprover inför KUB och rutinprover. Kändes bra och allt som hon kunde se idag var bra. På tisdag nästa vecka är det dags för KUB. Är lite smått nervös.
  • Marremarräng

Ska också göra Cub-testet och är också nervös för det :(

Hur många är intresserade av att vara med igen gravidgrupp där man träffas och fikar och pratar IRL?

• mcflurry
    Marremarräng skrev 2015-11-19 21:51:59 följande:

Hur många är intresserade av att vara med igen gravidgrupp där man träffas och fikar och pratar IRL?

Jag är på!

Fast jag har BF 9 maj..
  • Pyretsmamma82

Jag är på! :)
  • Erica23

Jag är på ! :)
Svar på tråden BF i juli 2016 som bor i Göteborg eller i närheten.