• Marremarräng

BF i juli 2016 som bor i Göteborg eller i närheten.

Hej! Jag heter Marie och är 39 år och bor i Mölnlycke utanför Göteborg. Söker andra gravida tjejer som ska ha barn i sommar. Jag är ensamstående men alla r välkomna i tråden oavsett ålder och partner/ singelmamma.

• Svar på tråden BF i juli 2016 som bor i Göteborg eller i närheten.
  • Diso
    hangonasec skrev 2015-11-25 18:54:02 följande:

Välkomna alla gravida som väntar ett Juli/Augustibarn nästa sommar!(Gruppen är sluten så era inlägg syns inte för era vänner)Facebookgrupp: BF Juli/Aug 2016www.facebook.com/groups/1520080961640282/

Jag går gärna med här om gruppen finns?
  • Tretrapporupp

Hej!

Jag väntar mitt tredje barn och är i v.12 nu med bf 23 Juli. Jag har äntligen börjat må bättre efter några jobbiga veckor med illamående och sjuklig trötthet. Hur mår ni?

• Jen567

Hade nästan glömt av den här gruppen. skyller på graviditeten. Mitt humör har tagit en helt ny vändning vill helst av allt bara slänga ut sambon allt han gör irriterar mig. På tisdag har jag Kub ultraljud så hoppas att man får se en levande liten bebis då.

• Äppeljuicen

För oss är det RUL om 16 dar och går in i v. 16 imorgon. :) ses eventuellt också gärna för en träff.

• Pira

Hej allihopa, 

Jag har inte varit aktiv/skrivit på ett tag. Men det verkar inte ni andra heller? Jag är gravid i v22 nu och för er som kanske minns visste man inte om jag väntade trillingar, men det är "bara" en bebis. Jag fick tidig foglossning, är sjukskriven och kan inte springa runt som jag brukar - men ses gärna. Hur ser det ut för er andra med en gravid-träff snart :) Jag är flexibel.

• Moorii
    Pira skrev 2016-02-25 08:58:25 följande:

Hej allihopa, 

Jag har inte varit aktiv/skrivit på ett tag. Men det verkar inte ni andra heller? Jag är gravid i v22 nu och för er som kanske minns visste man inte om jag väntade trillingar, men det är "bara" en bebis. Jag fick tidig foglossning, är sjukskriven och kan inte springa runt som jag brukar - men ses gärna. Hur ser det ut för er andra med en gravid-träff snart :) Jag är flexibel.

Nej, vad hände? Nästan två månader av tystnad! Ojdå, kanske skönt att det inte var trillingar? :) tråkigt att du blev sjukskriven! Hoppas smärtan är någorlunda uthärdlig trots allt.

Själv är jag i vecka 20, fick backa en vecka på rul, fast det var lite väntat. Hade varit kul med en träff! :) Jag kan bara vardagar dock, då jag jobbar tre av fyra helger i månaden.
  • Pira
    Moorii skrev 2016-02-25 09:44:16 följande:
    Nej, vad hände? Nästan två månader av tystnad! Ojdå, kanske skönt att det inte var trillingar? :) tråkigt att du blev sjukskriven! Hoppas smärtan är någorlunda uthärdlig trots allt.

Själv är jag i vecka 20, fick backa en vecka på rul, fast det var lite väntat. Hade varit kul med en träff! :) Jag kan bara vardagar dock, då jag jobbar tre av fyra helger i månaden.

Jag har mest legat hemma, fick foglossning i v 6 så jag är nog världens tråkigaste person just nu :) Att gå från 100% aktiv till 3%, typ. Haha. 

Vardagar passar mig jättebra! :) 

• Moorii
    Pira skrev 2016-02-25 10:01:49 följande:

Jag har mest legat hemma, fick foglossning i v 6 så jag är nog världens tråkigaste person just nu :) Att gå från 100% aktiv till 3%, typ. Haha. 

Vardagar passar mig jättebra! :) 

Vi kanske ska säga en dag då, så får dom som kan hänga på? :)
  • Pira

Förslag på träffar? Hur ser det ut för er andra nästa vecka? Förmiddag vid 11-tiden? Eller andra förslag om tider? Eftermiddag?

Jag kan....

Kopiera senaste svar så sätter vi ihop något som passar alla :)

Mån
    Pira

Tis
    Pira

Ons
    Pira

Tors
    Pira

Fre
    Pira

• Pira
    Moorii skrev 2016-02-25 10:27:25 följande:
    Vi kanske ska säga en dag då, så får dom som kan hänga på? :)

Det tycker jag :)

Jag gjorde ett nytt inlägg om det :)

• Moorii

Jag kan bara måndag vid 11, så kändes onödigt att skriva in alla dagar :)

• majavilhelmina

Hej! Jag heter Maja, är mamma till en snart tvååring och journalist på Göteborgs-Posten. Jag söker någon som ska ha en babyshower till ett reportage i GP. Är det någon här som ska ha det snart?

Svar på tråden BF i juli 2016 som bor i Göteborg eller i närheten.