• Marremarräng

BF i juli 2016 som bor i Göteborg eller i närheten.

Hej! Jag heter Marie och är 39 år och bor i Mölnlycke utanför Göteborg. Söker andra gravida tjejer som ska ha barn i sommar. Jag är ensamstående men alla r välkomna i tråden oavsett ålder och partner/ singelmamma.

• Svar på tråden BF i juli 2016 som bor i Göteborg eller i närheten.
  • dreamjuli

Jag är 17 år och är gravid i vecka 8 imorgon alltså är beräknad tills den 5 Juli :) Bor i Göteborg.

• Pira

Hej,

Vad roligt att hitta en grupp för oss Göteborgare Glad

Jag/vi väntar vårt tredje barn, ganska så oplanerat. Vi har en son på 14 år och en dotter på 7, så ett till hade vi inte tänkt oss - men nu när det "lagt" sig lite, ser vi så klart framemot detta. Lite andra planer bara.

Jag hade väldigt tidiga graviditetssymtom, speciellt vad gäller brösten (som blev dubbelt så stora) därför hamnade vi på Östra för UL (man ville se hur långt gången jag var då vi själva inte visste). Vid första kollen för en vecka sedan visste de inte om graviditeten satt rätt, så därför skulle vi komma tillbaka, idag. Väl vid UL upptäckte läkaren TRE säckar, vilket innebär att hon inte vet om det är (eller har varit TRILLINGAR) så vi ska på fortsatt utredning. De såg ett foster och ett hjärta som slog men det är inget som utesluter fler. Vi är smått chockade Tyst

Hur mår ni alla andra? 

• Moorii
    mcflurry skrev 2015-11-17 15:07:39 följande:

Via vår BVC. Men tror man måste fyllt 35.. Dock inte säker.

Grattis till plusset!! Vet vad du går igenom. Blev själv gravid i juni, fick missfall i juli..sen gravid igen i augusti...å nu är jag redan i v16

De veckorna där i början när man inte vet.. Blir det nåt eller blir det inte. Kan trösta dig med att du redan haft din del..så nu borde det gå vägen denna gång för dig

Aah, ja så kanske det är.

Tack! :) där ser man, inte alltför olika händelseförlopp. Det är ingen kul upplevelse, så jag hoppas verkligen det är på riktigt denna gång! Så roligt att det går bra för dig, vecka 16 redan! :D

Tack, finns inget jag önskar mer :) om två veckor och 6 dagar får vi veta, gah. Dags för rul för dig snart då?
  • mcflurry
    Moorii skrev 2015-11-17 21:41:09 följande:

Aah, ja så kanske det är.

Tack! :) där ser man, inte alltför olika händelseförlopp. Det är ingen kul upplevelse, så jag hoppas verkligen det är på riktigt denna gång! Så roligt att det går bra för dig, vecka 16 redan! :D

Tack, finns inget jag önskar mer :) om två veckor och 6 dagar får vi veta, gah. Dags för rul för dig snart då?

Ja, 3 veckor kvar till rul... Nu är fvp likt rul så känns skönt att man gjort det..de gjorde ju ultraljud igår å kollar. Å att man ska dit om ett par veckor igen känns skönt...lugnande att kolla med jämna mellanrum
  • SaraIdun

Hej!

Jag hoppar också in här. Jag är 25 år och väntar första barnet och är i v 6+4 och bor i Bergsjön :) Har mått illa ett tag nu men störs mest av magkatarr på nätterna, så jag får sova halvsittandes. Usch! 

• JonnaA87
    Maaarlene skrev 2015-11-14 16:02:04 följande:

Hej! Jag är 31 och väntar tredje barnet. Bor i Kungsbacka :)

Hej! Jag bor i Gällinge 15 min utanför Kba väntar mitt andra barn. Vilken vecka är du i?
  • sasaj

Hejsan!

Hoppar gärna in här med. Är 27 år och väntar mitt första barn. Är beräknad till 5 juli om det stämmer.

Ska på tidigt ul i morgon för är orolig att hjärtat inte startat på den lille, för gick igenom ett ma i agusti.

När jag mår bra så är jag orolig att nåt är fel. Men just nu mår jag verkligen skit och har spytt flera gånger idag

• Maaarlene
    JonnaA87 skrev 2015-11-18 13:11:27 följande:

Hej! Jag bor i Gällinge 15 min utanför Kba väntar mitt andra barn. Vilken vecka är du i?

Jag är i v 5 så det är fortfarande väldigt tidigt. Vilken vecka är du i?
  • Erica23

Hej tjejer! 
    Jag är 23 år och väntar mitt första barn, är i vecka 8. Bor i Ale ca 2 mil utanför Gbg :) 

• Katten08
    Erica23 skrev 2015-11-18 16:00:50 följande:

Hej tjejer! 

Jag är 23 år och väntar mitt första barn, är i vecka 8. Bor i Ale ca 2 mil utanför Gbg :) 

En till ale-tjej! ;) Är uppvuxen i skepplanda och nol :)
Svar på tråden BF i juli 2016 som bor i Göteborg eller i närheten.