• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • Cfmilla
    Längtar88 skrev 2015-12-08 08:24:35 följande:

Tjejer ser ni?????? Eller lurar jag mig själv???

Jo jag ser!
  • Längtar88
    8airam8 skrev 2015-12-08 09:38:21 följande:

Jättehäftigt! Det är ju snortidigt för ett plus! Grattis!

Jag vet!!! De är just de som skrämmer mig och får mig vara orolig att de är nått fel typ spök eller va de nu kan vara.

Jag har längtat och verkligen önskat denna månad, så har svårt att vara lugn. Illamåendet jag har varje månad vid äl hade minskat, en dag fri och så bara ökar de kraftigt. Men nått som fick mig att fundera igår var att jag började nästan gråta på Jack and Jones när sambon skulle ta kort på oss i provrummet och jag såg mig själv. Kände mig så fet och ful. Och då har jag bara gått upp ca 3 kilo. Sist jag plussade satt jag på tåget ensam och började nästan gråta.

Men som sagt, sjukt tidigt ju!!!
  • GästenT
    Längtar88 skrev 2015-12-08 09:48:24 följande:

Jag vet!!! De är just de som skrämmer mig och får mig vara orolig att de är nått fel typ spök eller va de nu kan vara.

Jag har längtat och verkligen önskat denna månad, så har svårt att vara lugn. Illamåendet jag har varje månad vid äl hade minskat, en dag fri och så bara ökar de kraftigt. Men nått som fick mig att fundera igår var att jag började nästan gråta på Jack and Jones när sambon skulle ta kort på oss i provrummet och jag såg mig själv. Kände mig så fet och ful. Och då har jag bara gått upp ca 3 kilo. Sist jag plussade satt jag på tåget ensam och började nästan gråta.

åååh va spännande! Jag håller tummarna!!
  • cure88

Det första försöket för mig och min kille, så oddsen att det tagit känns inte jättestora. Jag hade BIM igår. Nu har jag konstig molande typ mensvärk sen igår kväll men ingen mens. Tror nog att mensen kommer komma idag eller imorgon men blir ändå förväntansfull och nervös. OM den inte kommer tänkte jag vänta tills på torsdag eller fredag med att testa mig för min kille är inte hemma innan dess.

Men alltså vad plågsamt det är när det känns som att mensen kan komma precis när som helst och det bara är att vänta och se!

• sebbejonte
    GästenT skrev 2015-12-08 09:37:33 följande:

Har samma bim som dig.. Också negativt. Känns kört och ledsamt!

Ja fy sjutton så trist :(

Vi har verkligen maximerat chanserna. Kört med äl-test och haft sex 2-3 ggr per dag från cykeldag 10-17.

Jag blir så nojjig för jag vet att jag har lätt för att bli gravid. Är väldigt fertil men min sambo nu har aldrig gjort någon tjej gravid och då blir jag orolig att hans simmare kanske inte funkar :/
  • GästenT
    sebbejonte skrev 2015-12-08 10:06:18 följande:

Ja fy sjutton så trist :(

Vi har verkligen maximerat chanserna. Kört med äl-test och haft sex 2-3 ggr per dag från cykeldag 10-17.

Jag blir så nojjig för jag vet att jag har lätt för att bli gravid. Är väldigt fertil men min sambo nu har aldrig gjort någon tjej gravid och då blir jag orolig att hans simmare kanske inte funkar :/

Usch. Det förstår jag verkligen att du blir nojig över! Men hur många gånger har ni försökt nu?

Jag blir nojig att jag inte kan få barn.. 25år och detta var 5e försöket. Jag tycker att jag borde vara hur fertil som helst.
  • glittersol
    Längtar88 skrev 2015-12-08 08:24:35 följande:

Tjejer ser ni?????? Eller lurar jag mig själv???

Oh tycker mig se något svagt!
  • strongisthenewme

Äntligen glad gubbe på testet! Myst på dom senaste 4 dagarna och kommer fortsätta denna veckan så får vi hoppas vi täckt upp bra denna månaden :)
    Hoppas så på världens finaste julklapp! :)

• annacnummertre
    Längtar88 skrev 2015-12-08 09:48:24 följande:

GRATTIS :) Köp ett CB och ta ikväll och lägg ut bild hääär :D!!
  • Juni90

Så nu är min ÄL över för denna månaden om jag nu haft någon. Hade blinkande gubbe en dag och sen fast gubbe dagen efter. Och inga ÄL flytningar att se.. Men vi hade sex ändå. Nu väntar ca två långa veckor till BIM. Hoppas hoppas :). Kram till alla som kämpar!!