• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • Crazy catlady
    Längtar88 skrev 2015-12-08 14:27:43 följande:

Måste hitta kronan!

:)

Men som annacnummertre säger.. va försiktig. . Den verkar inte ha fått så bra betyg :/
  • annacnummertre
    Crazy catlady skrev 2015-12-08 14:26:57 följande:

12,5 står det..

Vilka mäter 10? Eller har jag hittat på det? :p
  • Crazy catlady
    annacnummertre skrev 2015-12-08 14:31:40 följande:

Haha kanske står olika även där ;)

Jag kollade på hemsidan för predictor. .
  • Fia90

ÄL på torsdag enligt min app, 10, trots att jag innan fått 13 men när jag skaffade appen på nya mobilen justerades ÄL. Funderar på att köpa digitalt ÄL-test från clearblue och börja testa så vi inte missar ÄL. Visserligen har vi sex regelbundet men det är alltid skönt att veta ATT man haft ÄL.

• Symetrical
    Längtar88 skrev 2015-12-08 14:27:43 följande:

Måste hitta kronan!

Skulle rekommendera lloyds egna test. Överlägset bäst enligt mig och de mäter från 10 miu. Finns dock bara på lloyds egna apotek, så gäller att man har ett sådant i närheten. Går att googla sig fram till var de finns.
  • Symetrical
    annacnummertre skrev 2015-12-08 14:31:40 följande:

Lloyds.
  • annacnummertre
    Symetrical skrev 2015-12-08 15:27:14 följande:

Lloyds.

Jag tror vi har ETT Lloyd i våran stad, ska kika där! :)
  • GästenT
    sebbejonte skrev 2015-12-08 12:26:55 följande:

Alltså vad är detta?!??? Precis ätit min lunch på jobbet och får springa på toa pga illamående där jag klöks 5-6 ggr.

Saken är att jag varken klöks eller kräks. Sist jag kräktes var snart 9 år sedan då jag vart gravid med yngsta sonen. Inte ens vid magsjuka kräks jag.

Visst jag kräktes inte nu utan klöktes bara men jag gör inte det.

Hoppas jag var för tidigt ute i morse bara och att jag faktiskt får mitt plus denna månad

Jag trodde att du hade skrivit fel men ser nu att du skrivit både klöks och kräks. Vafasiken är klöks??? Haha
  • annacnummertre
    GästenT skrev 2015-12-08 16:01:30 följande:
    Jag trodde att du hade skrivit fel men ser nu att du skrivit både klöks och kräks. Vafasiken är klöks??? Haha
    Är inte det typ hulka? Snillen spekulerar här men, haha.