BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!![Plus Plus](http://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-plus.gif)
Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
![Baby Baby](http://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-baby.gif)
Hulka är ett annat ord ja ;)
Haha tack! Då hänger jag med! va hade du för andra symptom? Känns ju jättespännande att du har symptom!!
Själv börjar jag känna mig "trött" i tjejmagen och har svag svag mensvärk så antar att mensen är pågång i dagarna!
Har ju superont i brösten, är så trött och nu idag detta tillfälliga illamående. Men tog ett cb nu i eftermiddag o det var blankt så jag är nog bara skengravid :(
Hoppas att din mensvärk är växtvärk :)
Skånska? Jag är iallafall smålänning :P
Fast är det inte lite som att spela på lotto när man tar ett gravtest typ bim-3-4 mitt på dagen? Verkar vara rätt ovanligt att plussa mitt på dagen såpass tidigt. Ta inte ut något i förskott pga det!
Ja det kan man alltid hoppas! Men jag får en känsla av att mensen är pågång... Jag vet inte varför. Beställde fler äl-test idag tills nästa omgång. såååå lite hopp har jag.
Hoppas det bara att det är för tidigt att testa. Med min dotter testade jag på -5 och det var blankt men på -4 fick jag det svagaste strecket en sticka någonsin haft. Jag har BIM på lördag men känner lite lätt mensvärk som jag brukar innan mens.
Haha. Okej! Ja, men vi verkar ha lite liknande uttryck i Skåne, Blekinge, Halland och Småland.
En kanske jätte dum fråga.... Har ÄL idag måndag och ska på AW på fredag. Är det alldeles för tidigt för att se om jag är gravid 5 dgr efter ÄL? Bör jag undvika att dricka tills jag vet?
En kanske jätte dum fråga.... Har ÄL idag måndag och ska på AW på fredag. Är det alldeles för tidigt för att se om jag är gravid 5 dgr efter ÄL? Bör jag undvika att dricka tills jag vet?