BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!![Plus Plus](http://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-plus.gif)
Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
![Baby Baby](http://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-baby.gif)
Kan någon uppdatera mig på listan! Står längst ner på osäkert BIM men har ÄL nu 8/12 och du kan välja ett datum som känns troligt, ett datum där man borde kunna se svar på ett grav test. Lite flummigt men kul att ändå vara med på listan.
Första försöket efter MF/utomkvedshavandeskap, Första barnet
Usch. Det förstår jag verkligen att du blir nojig över! Men hur många gånger har ni försökt nu?
Jag blir nojig att jag inte kan få barn.. 25år och detta var 5e försöket. Jag tycker att jag borde vara hur fertil som helst.
Tog ett test idag, vet inte vad jag tänkte med är ju bara på Bim -4 eller -6 beroende på vilken app jag kikar på men är äl +11
självklart var det negativt, ser ett svagt grått streck så fick spök, fastnar inte heller så kort.
Att man inte lär sig att vänta på mensen!
Man blir ju bara besviken annars! Suck!
Detta är bara tredje försöket så borde ju ta o lugna ner mig lite men då jag blev gravid första försöket med båda mina söner plus blivit gravid 3 ggr med avbrutet plus preventivmedel en gång så är jag ju fertil. Men det har kanske med hur man matchar ihop.
Ja man blir nojjig. Har du varit gravid någon gång?
Jaha. Fast jag hade nog också undrat varför det tog sig så fort alla andra gånger men inte nu med en annan karl. Man tänker förmycket och analyserar! Men allt är säkert helt normalt mellan er. 3 försök är ju i genomsnitt ingenting.
Nej jag har aldrig varit gravid innan. Hade nästan vart skönt om man blivit det så man vet att kroppen fungerar som den ska iallafall!
Ja haha man gör ju det. Kan ju ta upp till ett år så jag ska egentligen inte grina för tre försök men som du skrev, jag undrar ju varför...
Ja man vill ju gärna veta att kroppen fungerar.
Vi får hoppas att vi bara testat för tidigt, att mensen inte kommer i helgen.
Har du några symtom?
Haha jag har aldrig pendlat så mycket mellan hopp och förtvivlan som jag har gjort nu dom senaste månaderna när vi försökt bli gravida. Haha. Är egentligen en "äsch-det-löser-sig" människa. Men nu har en helt ny sida visat sig! :-P
Nä jag har inga symptom alls, och har inte haft någon månad sen vi började försöka. Man kan ju ändå tycka att man borde ha inbillat sig lite symptom. Men nepp! Inte ens det!
Hur har det varit för dig? Har du några symptom den här månaden?
Får tyvärr inte till det. Idag såg det dock blankt ut, samma test som fått ligga.
Spännande! Kan du inte lägga upp en bild på det?
Ni kan stryka mig från listan , mensen kom idag :(
All denna smärta som jag haft, alla konstiga symptomer jag haft dom senaste månaderna men mensen kom tillslut dag 33 , mår fortfarande illa och har aldrig mått illa eller haft mensvärk ... konstigt.
Bad till Gud hela natten att mensen inte kommer men bättre lycka nästa gång.