• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • NollÅtta
    annacnummertre skrev 2015-11-26 12:37:30 följande:

Hörrni, jag fick helt blankt Lh-test idag . Någon som fått det? Har aldrig varit med om det! Ska ha ÄL på söndag tror jag, så något borde väl synas?

Jag fick ett helt blankt på torsdagen o sen fullt utslag 48 timmar senare dvs på lödagen
    När en politiker säger att vi sitter i samma båt så var på din vakt, för det betyder att det är du som skall ro
  • misslina

Hej på er!

Nån som vill lägga in mig på listan... Tyvärr :(
    Fick min mens idag.... Trodde detta var vår månad min tempkurva såg helt annorlunda ut och känslan i kroppen var annorlunda. Deppa ihop och förhoppningsvis komma igen.

6:e försöket tredje barnet. ( vi har två barn sedan innan och de har gått på ett försök)
    Äl 12/12
    Bim 26/12

• annacnummertre
    NollÅtta skrev 2015-11-26 21:27:04 följande:
    Jag fick ett helt blankt på torsdagen o sen fullt utslag 48 timmar senare dvs på lödagen
    HURRA :) Är så skönt att bolla med er härinne :)
  • Agnessa

Fick mensen idag, vilken besvikelse :(

Men nu är jag med i den här tråden och hoppas på BIM 24/12

• 201405

Har jag redan haft äl?? Brukar inte testa med äl test, men brukar tempa och brukar ha temphöjning ca cd 20. Men har vart magsjuk så varken använt äl test eller temp. Så testade igår cd 16 första gången och fick ganska starkt utslag och idag nästan blankt? Som tur är har vi haft sex senaste tre dagarna :)

• annacnummertre
    Agnessa skrev 2015-11-26 22:14:38 följande:

Fick mensen idag, vilken besvikelse :(

Men nu är jag med i den här tråden och hoppas på BIM 24/12

välkommen, vi håller tummarna på plus den 24:e då :D
  • albedo

Tror jag har ägglossning idag. Först äggviteflytningar och några timmar senare stark smärta i magen och därefter molande värk i höger sida. Enligt vul i måndags skulle min högra äggstock ägglossa inom någon/några dagar så borde vara idag då? Det är ganska häftigt när man för första ggn faktiskt uppmärksammar kroppens signaler. Tidigare har jag bara tyckt att allt sådant varit jobbigt och en olägenhet. Nu när vi vill ha barn är det en helt annan sak. =) Trodde aldrig jag skulle längta efter mens vilket jag gjorde så fort jag tagit ut spiralen, men verkar som att jag först fått äl. Vore så coolt om det tog på första försöket.

• 201405

Dålig bild,här är en närmare;

Tyckte inte igår var fullt utslag men stakare innan det torkade...

• annacnummertre
    201405 skrev 2015-11-26 22:24:35 följande:

Dålig bild,här är en närmare;

Tyckte inte igår var fullt utslag men stakare innan det torkade...

Vi har precis diskuterat att vi blir tokiga på de här billiga testerna, haha. CB.digital är bäat :)
    Men har ni hunnat sexa är det ju lugnt :)
  • 201405
    annacnummertre skrev 2015-11-26 22:26:37 följande:

Vi har precis diskuterat att vi blir tokiga på de här billiga testerna, haha. CB.digital är bäat :)

Men har ni hunnat sexa är det ju lugnt :)

Har cb digitala hemma men vill inte använda dem om de billiga inte ger utslag och det tog några minuter innan det igår visade så hade hunnit tröttna :p för snål för att bara använda cb och nu är det väl försent denna månaden :/

För det kan imte ge så starkt som igår om äl redan varit va?! Annars borde vi prickat in nu, ska fortsätta ha sex några dagar till för säkerhets skull :)
Svar på tråden BIM-DECEMBER