BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
Hörrni, jag fick helt blankt Lh-test idag . Någon som fått det? Har aldrig varit med om det! Ska ha ÄL på söndag tror jag, så något borde väl synas?
Hej på er!
Nån som vill lägga in mig på listan... Tyvärr :(
Fick min mens idag.... Trodde detta var vår månad min tempkurva såg helt annorlunda ut och känslan i kroppen var annorlunda. Deppa ihop och förhoppningsvis komma igen.
6:e försöket tredje barnet. ( vi har två barn sedan innan och de har gått på ett försök)
Äl 12/12
Bim 26/12
Fick mensen idag, vilken besvikelse :(
Men nu är jag med i den här tråden och hoppas på BIM 24/12
Har jag redan haft äl?? Brukar inte testa med äl test, men brukar tempa och brukar ha temphöjning ca cd 20. Men har vart magsjuk så varken använt äl test eller temp. Så testade igår cd 16 första gången och fick ganska starkt utslag och idag nästan blankt? Som tur är har vi haft sex senaste tre dagarna :)
Fick mensen idag, vilken besvikelse :(
Men nu är jag med i den här tråden och hoppas på BIM 24/12
Tror jag har ägglossning idag. Först äggviteflytningar och några timmar senare stark smärta i magen och därefter molande värk i höger sida. Enligt vul i måndags skulle min högra äggstock ägglossa inom någon/några dagar så borde vara idag då? Det är ganska häftigt när man för första ggn faktiskt uppmärksammar kroppens signaler. Tidigare har jag bara tyckt att allt sådant varit jobbigt och en olägenhet. Nu när vi vill ha barn är det en helt annan sak. =) Trodde aldrig jag skulle längta efter mens vilket jag gjorde så fort jag tagit ut spiralen, men verkar som att jag först fått äl. Vore så coolt om det tog på första försöket.
Dålig bild,här är en närmare;
Tyckte inte igår var fullt utslag men stakare innan det torkade...
Dålig bild,här är en närmare;
Tyckte inte igår var fullt utslag men stakare innan det torkade...
Vi har precis diskuterat att vi blir tokiga på de här billiga testerna, haha. CB.digital är bäat :)
Men har ni hunnat sexa är det ju lugnt :)