• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • lillverra

Nu förstår jag vad alla pratar om, att de billiga äl testerna på gravidkoll.se suger.

Jag har sen igår och ännu mer idag alla täcken som finns på att jag har äl och testa nyss med ett sånt där billigt test. Syntes ingenting.... Därför jag aldrig köper äl sticker, de suger och skapar stress. Man ska bara lita på sekretmetoden tror jag.... Fan va besviken, onödiga pengar på något som inte funkar....

• Cfmilla

Ungefär äl +7 känner inget alls... Någon annan som är ungefär samma??

• anna90
    Cfmilla skrev 2015-11-27 15:13:40 följande:

Jag är runt ÄL+10 (lite osäker). Jag tycker mig ha känt en del saker men vet inte om det är för att jag VILL känna :P När ska du testa?
  • Emsaflisaan

Är på ÄL + 7-9 nånting :) Känner lite värk i nedre regionerna men annars inget. :) Spännande detta.
  • Cfmilla
    anna90 skrev 2015-11-27 15:17:31 följande:

Jag är runt ÄL+10 (lite osäker). Jag tycker mig ha känt en del saker men vet inte om det är för att jag VILL känna :P När ska du testa?

Jag var totalt skengravid förra månaden, nu känner jag inget så det kanske är bra!? Jag väntar till bim 6/12 när ska du?
  • anna90
    Cfmilla skrev 2015-11-27 15:24:22 följande:
    Jag var totalt skengravid förra månaden, nu känner jag inget så det kanske är bra!? Jag väntar till bim 6/12 när ska du?
    Ja, det kanske är det.. Jag kommer bli sååå besviken om det inte är något för det har verkligen känts så (förutom att brösten inte ömmat/blivit större, det blev dom sist jag var gravid, slutade dock i MF). Jag testade idag men det var negativt. Kommer testa varje dag nu fram till BIM som borde vara typ söndag-måndag-tisdag :P haha.
  • annacnummertre
    lillverra skrev 2015-11-27 15:11:31 följande:

Nu förstår jag vad alla pratar om, att de billiga äl testerna på gravidkoll.se suger.

Jag har sen igår och ännu mer idag alla täcken som finns på att jag har äl och testa nyss med ett sånt där billigt test. Syntes ingenting.... Därför jag aldrig köper äl sticker, de suger och skapar stress. Man ska bara lita på sekretmetoden tror jag.... Fan va besviken, onödiga pengar på något som inte funkar....

Eller hur! Har inte fått utslag någonsin på ett sådant :/
  • lillverra
    annacnummertre skrev 2015-11-27 15:47:41 följande:

Eller hur! Har inte fått utslag någonsin på ett sådant :/

Jag testade ett till, och då blev det ett jätte jätte svagt positivt men nog faan fick man anstränga sig för att se det, så ska testa lite senare. Jag vet att jag har äl så testen kan fara åt helvete.
  • mkess

Också äl+7 här! Om du vanligtvis brukar känna en massa och inte känner någonting nu så är det nog ett gott tecken! Jag har en massa flytningar, stickiga bröst och är hungrig som en tonårspojk, men har varit gravid så mycket detta år att jag inte riktigt kommer ihåg vad som är pms och vad som är gravsymptom. När ska du testa?
  • SSK13
    lillverra skrev 2015-11-27 17:10:28 följande:

Jag testade ett till, och då blev det ett jätte jätte svagt positivt men nog faan fick man anstränga sig för att se det, så ska testa lite senare. Jag vet att jag har äl så testen kan fara åt helvete.

Jag hade ett test förra gången jag skulle kolla ÄL, tog det dagen före

Förväntad ÄL och det var inte positivt men man såg att där var något. Kände inga ÄL-känslor, genomskinligt sekret eller någonting. Blev gravid ändå, tänkte 14 dagar efter sista mens. Man får väl ha sex varannan dag helt enkelt så vet man att man inte missar ;)
Svar på tråden BIM-DECEMBER