BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
Enligt Natural cycles är min Bim 2/12. Enligt tidigare menstruationer var den dock igår (26/11). Väntar med spänning även om detta inte är planerat. Vågar dock inte testa än då min sambo är bortrest tills på söndag och framförallt eftersom vi inte planerat detta skulle jag inte vilja berätta ett kanske positivt (eftersom bim kanske var igår) besked över telefonen, alternativt sitta och stampa i väntan på att han ska dyka upp.
Några, men tydligen otur bara! Så bara att ligga i.
Duktigt! Jag vill egentligen inte testa alls, men har ett cb hemma som vill bli använt. Ska försöka vänta till den månaden mensen faktiskt är sen för en gångs skull! Har ni försökt länge?
Efter att ha testa 3 äl test får jag äntligen ett svagt positivt syns bättre irl. Men Nice myste igår och blir mys ikväll så kan vi omöjligt missa äl ????
Efter att ha testa 3 äl test får jag äntligen ett svagt positivt syns bättre irl. Men Nice myste igår och blir mys ikväll så kan vi omöjligt missa äl ????
Det sög ju, då ljuger de på beskrivningen.
Tyvärr negativt. Som föregående talare sa, det ska vara lika starkt eller starkare än kontrollstrecket. Fortsätt testa så du inte missar! :)
Det sög ju, då ljuger de på beskrivningen.
VIKTIG INFO!
När ni skriver in er info i listan så måste ni även uppdatera andras info som tillkommit sedan senaste listan. Annars blir det väldigt mycket dubbelarbete. Orkar ni inte gå igenom hela tråden så är det bara att skriva ett inlägg med er info så uppdaterar någon av oss listan istället :)
Bim-4 idag och negativt test..har ju såklart varit skenis pga första försöket. Hoppas kunna vara mer chill nästa gång. Lär bli mens om några dagar