BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
Puffar frågan igen.
Fick till mys nyss men min karl börjar tappa lusten vill inte missa äl
Frågan e är det idag och imorgon man bör mysa.
Eller är det tisdag onsdag. Lite klurigt från positivt test kan man bli gravid inom 48h då ägget släpper.
Men vilka dagar betyder det att vi måste mysa då? Myste igår och i förgår.
Är det som sagt idag och imorgon
Eller tisdag onsdag? Jag blir inte riktigt klok.
Har haft en annorlunda molvärk till och från hela dagen sedan det högg till i livmodern imorse och det kom en liiten brun flytning. Håller tummarna så hårt att det är pga något väldigt positivt!
Får jag vara med?
Första försöket för oss. Tror att mensen ska komma runt den 3-5/12. Har inte riktigt koll på varken äl eller mens. Skippar allt vad äl-stickor heter. Sist blev både sambon och jag stressade av dem.
Sist tog det 9 månader innan det tog sig, hoppas att det går snabbare den här gången, så jobbigt att vänta...
Har ju redan börjat känna efter för mycket, så hoppas att jag kan hålla mig lugn och vänta veckan ut innan jag köper ett test.
Någon mer som känner det hade vart jättekul att ge mannen ett positivt grav.test på julafton? Åhh vill så gärna få göra det! Världens bästa julklapp! Har bim 10:e så har vi tur måste jag i så fall hålla det hemligt i över en vecka :p
vuxenmålarböcker är fantastiskt! finns på typ Akademibokhandeln i alla möjliga mönster och teman. älskar det :)
Hahaha ok... Köpte hem grav test, kunde inte hålla mig :-P ska testa i morgon. Bim - 5 Hahaha
Det roliga är att jag har noll grav känslor så jag vet inte ens varför jag ska testa. Hihi men men
GRATTIS Fru Frau och Sowe81 Vad roligt!!!
Någon mer som känner det hade vart jättekul att ge mannen ett positivt grav.test på julafton? Åhh vill så gärna få göra det! Världens bästa julklapp! Har bim 10:e så har vi tur måste jag i så fall hålla det hemligt i över en vecka :p
Testat det, funkar inte för har mycket ledvärk i fingrarna :(
Hoppas de är ok att jag med hoppar in här i tråden! :) hoppas också det blir en mysig julklapp till min sambo (har bim 19:e), vi är 21 år och på första försöket med första barnet :) är ju säkert liten chans att lyckas första månaden men hoppas kan man alltid!