BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!![Plus Plus](http://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-plus.gif)
Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
![Baby Baby](http://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-baby.gif)
Frågan e är det idag och imorgon man bör mysa.
Eller är det tisdag onsdag. Lite klurigt från positivt test kan man bli gravid inom 48h då ägget släpper.
Men vilka dagar betyder det att vi måste mysa då? Myste igår och i förgår.
Är det som sagt idag och imorgon
Eller tisdag onsdag? Jag blir inte riktigt klok.
GRATTIS Fru Frau och Sowe81 Vad roligt!!!
Dom ser positiva ut ja! :)
Hej, jag tänkte höra här om det är någon som tror detta kan vara tecken på en graviditet.
Jag hade Äl den 19 november och nu har jag börjat känna att brösten ömmar, och känns tunga och det stramar emellanåt, mår lätt illa och humöret är väldigt upp och ner. Har ont i högra nedre delen av magen och har haft vita mjölkaktiga flytningar.
Jag tror min bm är den 5/12 så har inte gjort ett gravtest än..
Herregud va jag insett nu att jag inte känner min kropp. I fredags kväll när jag skulle klä av mig för att duscha känner jag att det "rinner till" och en blöt fläck hamnar i trosorna. Sedan dess har jag haft extremt vattniga flytningar, direkt efter jag torkat mig efter att ha kissat är där vått. Sambon är förkyld, så jag håller mina tummar på att han orkar ligga nu när min kropp är i fertil zon :)
Jag hoppar också in här =) tror jag har BIM den 5e. Har väldigt oregelbunden cykel men hade äl symptom den 21 november så utgår från det. Testade i morse och fick ett superdupersvagt streck så kan lika gärna vara spök. Är ju fortfarande väldigt tidigt isf.
Mina symptom är väldigt ömma bröstvårtor så det gör ont när jag ammar min dotter, "mensvärk" som kommer och går och vid två tillfällen har jag fått väldigt rinniga flytningar, däremellan nästan helt torrt? vet inte alls vad det sista betyder, om det är tecken på mens eller graviditet. Ska testa igen imorgon bitti tänkte jag =)
stort grattis till nya plussen!! Så glad för er skull. Snart är det vår tur ni andra!!
Puffar frågan igen.
Fick till mys nyss men min karl börjar tappa lusten vill inte missa äl
Frågan e är det idag och imorgon man bör mysa.
Eller är det tisdag onsdag. Lite klurigt från positivt test kan man bli gravid inom 48h då ägget släpper.
Men vilka dagar betyder det att vi måste mysa då? Myste igår och i förgår.
Är det som sagt idag och imorgon
Eller tisdag onsdag? Jag blir inte riktigt klok.
Jag hoppar in här :) Det blir 2:a försöket på barn nr 3. Hade äl någon gång mellan 25-27. Beräknad BIM 11-13, så vi säger väl 14/12 för att vara på den säkra sidan :pp
Vad pysslar ni med för att fördriva tiden mellan äl -bim? Någon som tittat på mönster eller kanske till och med syr eller stickar något till tilltänkta knodden?
Stort grattis till er som plussat! :)