BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
Hoppar gärna in här...
Har mens nu så BIM blir den 26 eller 27 dec.
4:e barnet första försöket
Nytt BIM för mig blir 29/12, andra försöket efter ett missfall, första barnet.
Jag hoppar in här :) Det blir 2:a försöket på barn nr 3. Hade äl någon gång mellan 25-27. Beräknad BIM 11-13, så vi säger väl 14/12 för att vara på den säkra sidan :pp
Vad pysslar ni med för att fördriva tiden mellan äl -bim? Någon som tittat på mönster eller kanske till och med syr eller stickar något till tilltänkta knodden?
Stort grattis till er som plussat! :)
Fick mens i torsdags som varade två dagar, sedan endast synts på pappret fram tills idag då det ebbat ut helt, inte behövt skydd eller nåt lör-sön. Fortsatt svullen, ont i brösten och mådde illa och kräktes i lördags. Är det värt att testa eller är det helt enkelt bara en annorlunda mens just denna månaden och inget mer med det, tro?
Jag hoppar in här :) Det blir 2:a försöket på barn nr 3. Hade äl någon gång mellan 25-27. Beräknad BIM 11-13, så vi säger väl 14/12 för att vara på den säkra sidan :pp
Vad pysslar ni med för att fördriva tiden mellan äl -bim? Någon som tittat på mönster eller kanske till och med syr eller stickar något till tilltänkta knodden?
Kvällens test köpte ett rfsu ägglossnings test då jag kände att de är mer pålitliga. Och är inte detta positivt då vet jag fan inte vad. Då kan äl stickorna dra åt fanders.