BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!![Plus Plus](http://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-plus.gif)
Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
![Baby Baby](http://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-baby.gif)
Oooo va roligt grattis till alla som fått plus!!!!
Själv går jag mellan hopp och förtvivlan.
Har ibland ont i brösten mellan äl och bim men nu gör de lika ont som när man var tonåring och brösten började växa.
Så klart jag tog ett nytt gravtest äl+9 som är helt blankt. :( hur orkat folk med detta? Är bara min första månad med försök men kommer bli knäpp om jag måste ha en till sån här månad. Kan inte tänka på nått annat.
Har ibland ont i brösten mellan äl och bim men nu gör de lika ont som när man var tonåring och brösten började växa.
Så klart jag tog ett nytt gravtest äl+9 som är helt blankt. :( hur orkat folk med detta? Är bara min första månad med försök men kommer bli knäpp om jag måste ha en till sån här månad. Kan inte tänka på nått annat.
Grattis till plussen!
Blir onekligen sugen att testa själv men ska försöka hålla mig till ons. ;)
Grattis till nya plussen!! Så roligt för er :) här hoppas man verkligen! Ena sekund känner jag mig supergravid och andra tänker jag att mensen kommer nääär som helst!!
Dessvärre kom mensen för mig imorse, 3 dagar sen. Hade massa symptom på graviditet så kroppen min har lurat mig rejält, och efter 3 negativa test är det nog bara att inse det. Grät så mycket men bara rycka upp sig och hoppas på december istället.
Äl runt den 14e och bim runt den 28e.
Ja! Någon kan få lägga in mig på listan då jag inte har någon kläm på det här ännu!
27 år, 2:a försöket, inga barn sen tidigare.
Symptom: molverk och rikliga flytningar ända sedan ÄL. Från ÄL + 9 har jag fått en EXPLOTION av finnar och konstant kraftig trötthet i ländryggen. Senaste tre dagarna vill jag inget annat än att sova. :) Hoppas den stannar kvar! På onsdag har jag bestämt för att göra ett digitalt test också! Återkommer då :)
Jag använder dessa stickor www.graviditetskollen.nu/produkter/agglossningstest/agglossningstest-sticka/7-st-agglossningstest-sticka
Testar också morgon och kväll, nyss testat och nu kom andra sträcket mycket snabbare bifogar bild via mobilen strax sitter på plattan och den vill inte lägga ut bilder här.
Konstigt. Vad använder du för stickor och när testar du? Fick rådet en gång att testa både fm och kväll och få fick jag fullt utslag på kvällen och bara lätt stegring på fm.
Min ÄL har också känts annorlunda. Har ÄL-värk och har haft Äl-flytningar men inte alls i lika mycket som vanligt. Dessutom brukar jag få ömma bröst men nu har det inte kommit ännu fast ÄL borde vara över. Kan ÄL utebli fast man får mens?
Bilden på testet nyss.