• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • sowe81
    primavolta skrev 2015-12-01 05:52:50 följande:

Godmorgon på er. Tog ett test idag där jag tycker mig se ett svaaagt plus..vad säger ni..inte inbillar jag mig väl, eller?
    Vågar knappt tro det, idag är det prick 1 månad sen mitt missfall så det här känns som en dröm :)

tycker mig ana ett streck. Jag skulle tolka det som positivt! =)
  • sowe81
    FruFrau skrev 2015-12-01 07:20:37 följande:

Om nån är intresserad: här kommer mina test från ÄL + 10 till + 13! Är helt säker att det gått vägen nu :)

det hander grejer =)
  • bamboobaby

Godmorgon på er. Tog ett test idag där jag tycker mig se ett svaaagt plus..vad säger ni..inte inbillar jag mig väl, eller?
    Vågar knappt tro det, idag är det prick 1 månad sen mitt missfall så det här känns som en dröm :)

Grattis!!! Kul med första plusset redan på första dagen i december, det bådar gott :)
  • SSK13

Grattis alla plussare! Verkar vara bra utdelning hittills!

Själv är jag fortf på ÄL-jakt efter MF/MA. Två veckor sen blödningarna började och har nog slutat blöda nu.

Rund ring på cb digitalas ÄL-test. Önskar verkligen att ÄL kommit inom någon vecka!

• babytjejen

Snart äl..onsdag-fredag någonstans borde den dyka upp...men just nu känns det så hopplöst. Har en så stark känsla att jag inte kommer bli gravid igen..Så känns lite som att man fortsätter försöka för sambons skull. Vet inte om jag ska stanna på denna sidan...är superglad för alla som plussar men samtidigt blir jag då ledsen då vi inte lyckats än...o det känns som om jag aldrig kommer kunna lägga upp en bild på ett plus :(

• bamboobaby
    babytjejen skrev 2015-12-01 08:56:25 följande:

Snart äl..onsdag-fredag någonstans borde den dyka upp...men just nu känns det så hopplöst. Har en så stark känsla att jag inte kommer bli gravid igen..Så känns lite som att man fortsätter försöka för sambons skull. Vet inte om jag ska stanna på denna sidan...är superglad för alla som plussar men samtidigt blir jag då ledsen då vi inte lyckats än...o det känns som om jag aldrig kommer kunna lägga upp en bild på ett plus :(

Då är vi två. Känner verkligen med dig. Har du barn sedan tidigare? Vi har två små redan så känslorna skapar inte panik och jag tror det beror på det.
    Samtidigt som jag känner att jag lika gärna skulle kunna hoppa ett försök för det kommer ändå inte bli något så kan jag inte låta bil för jag vill inte stå lottlös i världens bästa lotteri.
    Har ni försökt länge?
  • primavolta
    bamboobaby skrev 2015-12-01 08:44:41 följande:
    Grattis!!! Kul med första plusset redan på första dagen i december, det bådar gott :)
    Ellerhur! Tack :)
  • Beebii

Primadonna det ser absolut positivt ut!

Jag har BIM på lördag men vill så gärna se ett plus snarast då vi annars antagligen skjuter upp planerna ett tag. När hade du ÄL?

Skönt att det gått så fort efter mf, vi hade vårat mf 8 oktober så håller tummarna!

• primavolta
    Beebii skrev 2015-12-01 09:13:48 följande:

Primadonna det ser absolut positivt ut!

Jag har BIM på lördag men vill så gärna se ett plus snarast då vi annars antagligen skjuter upp planerna ett tag. När hade du ÄL?

Skönt att det gått så fort efter mf, vi hade vårat mf 8 oktober så håller tummarna!

Ju mer jag tittar på bilderna desto tydligare blir det men man är så bra på att inbilla sig så bra med fler ögon :)

Inte långt kvar till lördag ju, tänkte du testa innan?

Jag TROR att jag hade äl nån gång 17-19e men inte alls normala älsymtom men vi har legat minst varannan dag sen blödningen upphörde.. Ja man har ju bara läst om solskenshistorier efter mf och så hoppas man :) kan inte fatta det!

Hoppas du får se ett plus snart :) lycka till!
  • Beebii
    primavolta skrev 2015-12-01 09:28:23 följande:

Ju mer jag tittar på bilderna desto tydligare blir det men man är så bra på att inbilla sig så bra med fler ögon :)

Inte långt kvar till lördag ju, tänkte du testa innan?

Jag TROR att jag hade äl nån gång 17-19e men inte alls normala älsymtom men vi har legat minst varannan dag sen blödningen upphörde.. Ja man har ju bara läst om solskenshistorier efter mf och så hoppas man :) kan inte fatta det!

Hoppas du får se ett plus snart :) lycka till!

Ja hoppas hoppas! Jag tror ju att jag hade äl 20-21 och har önskat och provtestat 2ggr redan utan resultat. :-/ så nu ska jag hålla mig till lördag har jag sagt...tror jag...kanske... har ett testa-tidigt test och ett CB hemma så ja vi får se. Ditt var ju svagt på bim. Är det för 25ml hcg eller mindre?
Svar på tråden BIM-DECEMBER